D'Amico Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bob92 bor i samme by som meg, heter Fredrik, et år eldre enn meg, har mobil og pc, og henger såvidt jeg vet mest i off-topic-og hardware-forumet. Lenke til kommentar
safags Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Aye er sykelig opptatt av fotball, og følger spent med på em. tipper han heier på manchester. Begynte i sosialt delen men endte opp i internasjonal fotball.. Har også problemer med minnekortet i hans mobil, desverre ble alle bildene slettet! :O Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 greveen ville egentlig hete greven, men det var opptatt. Han hører på metal og liker foto. Aner ikke hvor gammel han er, men han bor langt ute i skauen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Olum er 92-modell, tror jeg, og har kutta ut å bruke smileansikt. Han har truffet Vintermåne med et par venner av seg og de så [Rec] sammen. Før kalte han seg Olum Volum og han liker Iron Maiden veldig godt. Endret 25. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Underpants er forumets underbukse og kafèvandrer. Tror jeg har fått med meg han er ganske ung. Rundt en 13-14 trodde jeg. Eller kanskje han har vokst litt nå. I alder, altså. Ellers kjekkende knak, morsom å snakke med og for ikke å snakke om en skikkelig kjernekar. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Knakende kjekk mener du vel? Eller er det en intern vits jeg ikke har fått med meg? Vurder Binko! Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 For å svare på Olum; Du har tydeligvis ikke fått med deg lingoen min. Jeg finner stor glede i å bytte om på setninger slike. Hilsen BiNko! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kjekkende Knak! :!: Vurder binko fortsatt. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Binko sier at jeg også er en invandrer, han spiller spill som wow, og ellers vet jeg ingen ting Lenke til kommentar
safags Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 iverfar heter Iver i virkeligheten. Han er 17år og kommer ifra Lillehammer. Han har tatt et år i usa og bor der nå. Han har blodnt hår og liker å gå velkledd. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Greveen har blitt tatt før, og jeg har ingenting å tilføye :/ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) AAsaboy liker l33tspeak, leksehjelp, mc og vitenskap, han har også problemer med å finne noe og leve for. edit: skriveleif Endret 26. juni 2008 av kristus? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 kristus? er ganske ukjend for meg, men han er ein gut som har fått ei openbaring frå Gud Fader om at han er kristus. Han er ikkje heilt sikker på om han er den nye Kristus, og vel difor å setje spørjeteikn ved dette. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vet lite om Kalvegodt bortsett fra at han er 17 år og bor i Sogn og fjorande og har killer PC. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 fint lite Lyn ulven... Mest sannsynli Star wars fan Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 b00n: Ingenting faktisk, har ikke sett deg før på forumet, men ser du har vært her en del lenger enn meg. Haugesund ja, kult. Interessene er litt av hvert. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Krokanrull: 3 år eldre enn meg, liker filmer heter ivar må være alt eg vet Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 N00b1 er 3 år yngre enn meg. Ser han ofte (berre) på OT delen av forumet. Har aldri røykt eller stått på vannski. Alt eg veit Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) xerxess er født i 91. Han liker god gammel musikk og skriver nynorsk. Da er han fra vestlandet et sted. Han heter egentlig Sagen og spiller litt TM Nations. Mulig han røyker hasj (utifra siggen). Har sett endel mobilbilder av han den siste tiden i RPP. Han er nok fan av filmen 300. Endret 29. juni 2008 av Olum Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Olum. Han er født i 92, og han elsker Vålerenga. Han har sesongkort på Vålerenga sine hjemmekamper, og han er som regel alltid der. Han hører også mye på musikk, da hører han spesielt på sjangeren rock. Han har også film som interresse. Han bor da i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå