Laffe Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 ahha sorry ;p my mistake. Leste bare "92% of teens have moved.." for eg regnet med at resten var "listen to hiphop if you.. blabla" ^^, Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 I usa er det kanskje med hip hop riktig men her på forumet gjelder det nok metall. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Blåbar: Har vært på forumet lenge, og har postet mange fornuftige svar. Han hører på Metal, og er/hører en del av HW-crew(what do i know). Elsker også Kokosboller, namnam Liker ikke å bli kalt for fanboy, tydeligvis. Er fra et sted som heter Bøgda, som er helt gresk for meg ... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Bruker Innlegg: 2413 Ble medlem: 31/10-2006 osv. blablabla Har ape i signaturen og litt tøft brukernavn. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Addan. En ung bruker som tydeligvis en en OT-hore som mange av oss andre. Spesielt liker han vurder ditt-og-datt tråder. Han har en stor kjærlighet for Pondus og te. Addan snuser. Tror også han skal se Iron Maiden i år? Addan liker ikke pinnekjøtt, men er glad i ribbe. Hurra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Penis Trygve, het før Aidskake. Hun har også laget en ny tråd for de som liker sushi. Hun har haugevis av tattoveringer og elsker kroppskunst virker det ut som. Hun jobber også på Rema eller Rimi, fra det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Bob er født i 1992 og heter sannsynligvis Bob. Er glad i dataspill, spesielt Elder Scolls. Heter faktisk ikke Bob! Fredrik! Ikke vurder meg dere! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Raste Elsker fotball og laget er Man Utd og spilleren er Ronaldo. Han gleder seg til onsdag for da skal man utd og chelsea spille champions league finale. Han er også glad i fancymobiler, samt at han har en såvidt slepbar datamaskin. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Blåbær har god musikksmak. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 e-wok liker ordet fuck...Vet ikke mer... Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Adidas99 mistenkes for å kjenne noen som har blitt voldtatt, også er han usedvanlig treig til å banne folk i bannetråden =) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Det eneste Hugbees tenker på er hvordan han har det sammen med andre... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 JFM: Glad i tråder om og rundt diskusjon.no, så vidt jeg husker startet han en del av de, samt den ganske befolkningsrike: "Hvorrfor valgte du Diskusjon.no?". Iflg signaturen virker det som at han er glad i å dele. Jeg tar meg gjerne en bolle, om jeg kan? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 J@cob heter mest sannsynlig Jacob. Han har god humor (pondus), og gjenkjenner en god signatur når han ser en. Uten om dette har ahn selllekvit dyklesi og 2113 innlegg. Lenke til kommentar
Oponzer Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 addan tror jeg bruker msn mye. Addan=add'an=add han Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Oponzer: bare 10 innlegg, ingen avatar og aldri sett før. mest sannsynlig hatt et eller annet problem og funnet HW gjennom goolge? ikke mye å si egentlig Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) AndyF er en nuub som ikke kan skrive rett. Ellers bor han i en stol og driver med karate... Han har også (som meg) valgt feil mobilmerke Endret 3. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 JFM er eller har blitt 17 år i år. Han er glad i tv-kanalen tv3, og synes man skal ta seg tid til å skrive rett. Han synes også at snegler er kule dyr, og er dermed overhode ikke urolig for at brun- og mordersneglen skal spise opp norske hager. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Maj7: Er ei jente som liker musikk ganske godt, hun har også utrolig få innlegg on-topic. Hun er født 30. November, liker å være i Samliv og relasjoner og bryr seg ikke om maskinvaren hennes Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 > Same > Henger på nettby > Liker det norske flagget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå