Jarmo Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Haugevis av søppel slettet. Ferietiden nærmer seg for enkelte hvis ot-posting fortsetter.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Bra jarmo! Hva jeg vet om Jarmo? Tja, han er mod Og trønder! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 jarmo er moderator .. alt jeg vet Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg vet ingenting om cri. @ kalvegodt jo de kan faktisk det. Strebnen etter oppmerksomhet er paa samme nivaa. PSP ftw btw Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Fint lite, er innom Kaféen i ny og ne men stort sett alt jeg vet om n4w Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er en smålubben nerd som bor for seg selv på hybel. Har mange venner her på forumet, blant annet '': P'' Ellers en hyggelig kar. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Skyline1 du er en jeg ikke vet stort om. Du liker sansynlig skyline? Ellers så støter jeg på deg rundt om kring på forumet. Mest soisalt. Du bor på bøgda. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 n4w har aldri blitt tatt på låret av ei jente. dessuten har han ein veldig sexy avatar, og ein aktiv "ban-brukeren-over-deg-tråd" kor eg poster mykje. ellers ser eg han ofte/alltid på lekeplassen. han postet også nylig i prog-tråden, nevnte noken litt mindre interessante grupper, menmen. flott kar virker det som! Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Xersess er rar... Han syntes n4w virker som en flott kar o_O Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Altså Greg... (martinma) Nå er jeg rett og slett lei av å se på de meningsløse kommentarene dine etter en strebnen for å bli oppdaget. Hadde det vært lov så skulle jeg sagt min personlige mening om deg. Og siden du leser manga skulle det heller ikke forundre meg om du faktisk liker hentai. Jeg vet også hvor du bor: *adresse sensurert av n4w* Hmm... Fancy that. Og at du faktisk liker ebony pr0n er nuh et faktum. Du har også et morsomt "nazi" hår. Har også fått høre at du kjenner fev4ng irl. Stakkars fev4ng. Endret 5. mai 2008 av n4w Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 N4w er vel en homofil eller i det minste bifil gutt på ca 15 år. Glad i japanske tegneserier ser det ut til. Ser han mye i den sosiale delen av forumet som jeg etterhvert har begynt å henge i. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor sier alle at n4w er homo? er det sant? tihihihi Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor sier alle at n4w er homo? er det sant? tihihihi Tard, du skyller meg ein ny vurdering. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Tard, du skyller meg ein ny vurdering. Å nei, verdens undergang at du ikke fikk en seriøs vurdering av martinma! IKKE VURDER MEG Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Quayle, hvorfor sier du at jeg er bifil? IKKE VURDER MEG Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Jammen HVEM FAEN SKAL JEG VURDERE DA ? SAMME SOM N4W Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg tror den neste skal vurdere Quayle. VURDER MEG OM DU VIL! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 E-wok liker åpenbart starwars; Ellers er han dypt fascinert over ordet fuck. Mye mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 zennox liker grønt og grass, og holder seg til OT-baren for det meste Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Laffe mener at alle som tror på gud burde oppsøke hjelp, noe som tyder på at han har levd et lite meningsfylt eller bare tøft liv. ble medlem i 2007 men har veldig mange innlegg fordet. Endret 11. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå