Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Xersess har 1381 posts.. vil definere han som en Nerd.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Martinma heter Svein og liker kattemat.. vil definere han som en raring.. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Daniel_91 minner meg om en jeg kjenner.. han eier ikke fantasi og er født i 91.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Martinma Han virker som en Schnell type bare at han skriver bokmål Oo Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Samebror skriver ikke bokmål og er derfor ganske rar Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Martinma er en person som holder til i denne tråden bare for å lage kødd. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Darkbuster har tatt tilbake avtaren sin? Han er en hyggelig fyr som jeg støter på rundt det sosiale av forumet. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) N4w liker hentai.. lol Btw jeg lager ikke kødd, sier bare mine meninger.. Endret 1. mai 2008 av Martinma Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Nææææhæhæhæhæhæh han like HENTAI !! hahahahhaha. *bruke ironi* Martinma er en jævla kødd som etter min mening enten burde bli tvangsinnlagt eller pelle seg dit pepper'n gror. og hvis du ikke slutter å være sånn som du er nå får du det ikke lett her omkring. Jeg veit du er ny men, vær så snill å ta deg sammen. Endret 1. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Addan, eller Adrian som han heter er en grei fyr som har plagsomt besøk atm. xD Han er irritert på martinma som flere andre her på forumet. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 n4w er en fyr som er alt for stolt over avataren sin.. han blir sinna veldig fort.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Martinma er forumets beste kandidat for permban. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Den var... Drøy... detta er et diskusjons forum, kan vel ha mine egne meninger? eller er ikke det lov? Ja jeg har rare meninger, men betyr det da at jeg skal si noe jeg ikke mener? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Den var... Drøy... detta er et diskusjons forum, kan vel ha mine egne meninger? eller er ikke det lov? Ja jeg har rare meninger, men betyr det da at jeg skal si noe jeg ikke mener? Er ikke et diskusjons forum, men et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Oddvar Knus kommer fra Stavanger, og er skeptisk til det meste rundt omkring. Men har innlegg som kan rette de som er ovenfor, noe jeg synes han har sin fulle rett til. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Canavasman veit jeg ingenting om, men han er sikkert en koselig kar. Så har han bilde av en byste på avataren sin (jaha hvorfor det?) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Martinma har jeg egentlig et dårlig inntrykk av. Med tanke på oppførsla hans i Avatarvurderings-tråden, samt har et bilde av person med downs syndrom i avataren sin, plassert i et humoristisk scenario. Virker som en veldig umoden person, jeg generelt har lite til overs for. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Frohman Virker som en seriøs og respektert forumbruker jeg har et veldig godt inntrykk av. Han har det med å skrive innlegg som får meg til å trekke på smilebåndet, og utifra avataren antar jeg at han liker scrubs Very nice Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Addan er 93-modell med en veldig kul avatar. Ingen relgiøse hensikter med avataren, og jeg møter han støtt og stadig i enten det sosiale, eller i OT-baren på forumet. Liker å få avataren sin vurdert, og er glad i Led Zeppelin. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 darkbuster, er tilbake til den gamle avataren. darkbuster er mykje på sosialt og lekeplassen. meiner han har ein tråd på lekeplassen som blir mykje brukt. flott kar trur eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå