Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thadon, ja. Han heter Fredrik, og er 92-modell. Bor i Skien, har noen søsken og liker svart- og folkmetall o.l. Særlig Windir, Ensiferum og Burzum. Mener at Svartesmeden og Lundamyrstrollet av Windir er tidenes beste låt. Han eier faktisk en Burzum-genser som han liker å bruke sammen med brillene sine. Ellers er han nesten alltid på MSN, og bruker mye av tiden på å prate med forumvenner. Han spiller el-gitar, og fikk en gang en tysker til å spille inn trommer på en låt for ham. Han har nylig fått seg gitar-tuner og nye strenger, fordi de to nederste strengene på gitaren røyk.

Han liker WW2-filmer som Das Boot og Saving Private Ryan. cdon.com er siden han liker å kjøpe film og musikk fra.

 

Og hvordan vet jeg dette? I'm a ninja! :ninja:

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

n4w

 

n4w burde bytte til engelrompeavataren sin igjen. Utenom det er han en aktiv forumbruker med raskt stigende postcount. Jeg har nok en del til felles med han siden jeg støter mye borti' han rundt her på forumet, dette tyder jo på at han er en flott kar. :thumbs: Liker strategispill, grillmat og Pondus. Født i 92 :fun:

 

Raskt om Underpants: Bor på Holtet/ekeberg i et ganske stort hus. Har kjent han i snart 2 år og han er en veldig fin fyr. Han har en ganske dårlig pc men til tross for dette sitter han en god del på rommet foran den :p Han har en ganske imponerende samling musikk på den eksterne harddisken sin, men der går for det meste i Radiohead og coldplay nå for tiden. han er veldig optatt av rettskrivning og hadde en periode der han bare skrev nynorsk her på forumet. Han drar til gran kanaria (aner ikke hvordan det skrives) den 30. april pga. allergi. Han har sett ca. halvparten av filmene på 250. han har msn adressen til diverse forumbrukere blant annet schnell og vintermåne. Han spiller bass og trives med dette

 

:grin:

Endret av Addan
Lenke til kommentar

canavasman ser ut til å være en hyggelig mann, type 1986 ifra Trondheim. Det virker som om han har mye trøbbel med sin data siden han poster mest i "maskinen fungerer ikke" :tease:

 

Men godt sagt så har han et respektert datasystem som drar det meste av applications :p

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

århh.... bug!

 

jaja... får vel skrive om meg selv da :wee:

 

Core2Duo_Dude er den typen som liker hardware og spesielt skjermkort. 1991 var det store året her!

 

Ellers gleder han seg til den dagen han kan kjøre Crysis på full grafikk uten noen form for hakk!

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar
Core2Duo_Dude er den typen som liker hardware og spesielt skjermkort. 1991 var det store året her!

 

Ellers gleder han seg til den dagen han kan kjøre Crysis på full grafikk uten noen form for hakk!

What he said. :wee:

 

Ellers har jeg ikke sett så mye til han. Holder seg mest i skjermkort-delen av forumet, noe som ligger langt fra min rekkevidde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...