E-wok Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Addan snuser og kjenner Underpants IRL. Lenke til kommentar
Oponzer Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ikke annet enn at han er oppkalt etter en slik: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Han bruker alt for store bilder. Ikke en veldig aktiv person på forumet selvom han har hatt bruker her en stund Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 n4w er født 9 april 1992. Har ikke særlig mange interesser, men er glad i å grille. men han er sosial og datamaskinen hans er ikke mye å skryte av. Yndlingstallet hans er 1337 Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vet ikke mye om Bruno99, men vet at han spiller FM og antakelig er Liverpool-fan, samt at han er veldig aktiv i fotball-tråden. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har ikke sett Faces Down så mye før. 92-modell som er mye i den sosiale katogorien på forumet. En god del i musikk også. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 darkbuster er ein fyr som henger veldig masse på lekeplassen har eg merka. hadde ein fargerik avatar før. virker som ein trivelig -kar. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Xersess heter Sagen, på godt norsk. Han er født i 1991, og hadde en veldig lang stund 1337 innlegg *savne* Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 født i 92, liker ikke elkjøp og forguder Fredrik og Ueland Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fra lillehammer, liker house, har lyst hår, utvekslings student, har msn Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 utvekslings student i Pennsylvania, ateist, heter Jonas Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Thadon, ja. Han heter Fredrik, og er 92-modell. Bor i Skien, har noen søsken og liker svart- og folkmetall o.l. Særlig Windir, Ensiferum og Burzum. Mener at Svartesmeden og Lundamyrstrollet av Windir er tidenes beste låt. Han eier faktisk en Burzum-genser som han liker å bruke sammen med brillene sine. Ellers er han nesten alltid på MSN, og bruker mye av tiden på å prate med forumvenner. Han spiller el-gitar, og fikk en gang en tysker til å spille inn trommer på en låt for ham. Han har nylig fått seg gitar-tuner og nye strenger, fordi de to nederste strengene på gitaren røyk. Han liker WW2-filmer som Das Boot og Saving Private Ryan. cdon.com er siden han liker å kjøpe film og musikk fra. Og hvordan vet jeg dette? I'm a ninja! Endret 23. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Underpants Han heter Herman og bor på Oslo øst. Jeg ser han en del rundt det sosiale på forumet men stort mer en det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) n4w n4w burde bytte til engelrompeavataren sin igjen. Utenom det er han en aktiv forumbruker med raskt stigende postcount. Jeg har nok en del til felles med han siden jeg støter mye borti' han rundt her på forumet, dette tyder jo på at han er en flott kar. Liker strategispill, grillmat og Pondus. Født i 92 Raskt om Underpants: Bor på Holtet/ekeberg i et ganske stort hus. Har kjent han i snart 2 år og han er en veldig fin fyr. Han har en ganske dårlig pc men til tross for dette sitter han en god del på rommet foran den Han har en ganske imponerende samling musikk på den eksterne harddisken sin, men der går for det meste i Radiohead og coldplay nå for tiden. han er veldig optatt av rettskrivning og hadde en periode der han bare skrev nynorsk her på forumet. Han drar til gran kanaria (aner ikke hvordan det skrives) den 30. april pga. allergi. Han har sett ca. halvparten av filmene på 250. han har msn adressen til diverse forumbrukere blant annet schnell og vintermåne. Han spiller bass og trives med dette Endret 23. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vet ikke så mye om Addan egentlig. Hadde en utrolig kul avatar, noe jeg savner. Er mye i sosialt og OT-baren og er en 93-modell. Spesiell fan av Led Zeppelin. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Er ofte å se på Gjett Spillet tråden, har ikke så altfor mange innlegg mtp innmeldelsesdato. Noe som kanskje tyder på ett liv utenfor forumet. Virker som fan av filosofiske signaturer. Endret 25. april 2008 av canavasman Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) canavasman ser ut til å være en hyggelig mann, type 1986 ifra Trondheim. Det virker som om han har mye trøbbel med sin data siden han poster mest i "maskinen fungerer ikke" Men godt sagt så har han et respektert datasystem som drar det meste av applications Endret 25. april 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) århh.... bug! jaja... får vel skrive om meg selv da Core2Duo_Dude er den typen som liker hardware og spesielt skjermkort. 1991 var det store året her! Ellers gleder han seg til den dagen han kan kjøre Crysis på full grafikk uten noen form for hakk! Endret 25. april 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Core2Duo_Dude er den typen som liker hardware og spesielt skjermkort. 1991 var det store året her! Ellers gleder han seg til den dagen han kan kjøre Crysis på full grafikk uten noen form for hakk! What he said. Ellers har jeg ikke sett så mye til han. Holder seg mest i skjermkort-delen av forumet, noe som ligger langt fra min rekkevidde. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 uten og sjekke noen poster så kan jeg si at jeg vet ingen ting , vi vanker ikke i de samme tråder eller så er jeg totalt fraværende når jeg leser poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå