Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oddvar Knus

Ser han en del i den store tatoverings-tråden, så antar vi har noe felles interesser? Han er også russ i år, og er på bil? Ser han egentlig på de fleste områdene av forumet, så han er vel realtivt aktiv overalt. Såvidt jeg har forstått er han også glad i biler, politikk og fyll. Var du på Roskilde i fjor, eller blander jeg med en annen? Uansett. Syntes jeg var flink nå.

Lenke til kommentar
Oddvar Knus

Ser han en del i den store tatoverings-tråden, så antar vi har noe felles interesser? Han er også russ i år, og er på bil? Ser han egentlig på de fleste områdene av forumet, så han er vel realtivt aktiv overalt. Såvidt jeg har forstått er han også glad i biler, politikk og fyll. Var du på Roskilde i fjor, eller blander jeg med en annen? Uansett. Syntes jeg var flink nå.

Du kjenner meg bedre enn min egen mor. :p

Lenke til kommentar

Penis Trygve er ei jente som lyder ved navn Ida. Hun er 18-19 og er russ i år. Hun har flere hull, blandt annet et relativt stort i øret. Hun liker piercinger og tattoos. Hun bor i Oslo (?).

Hun har også god peiling på flere områder som involverer livet og dets nedganger.

 

Slow guukface beneath!

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Kjerringen har store ører! 32mm to be exact. Hun har en forkjærlighet for organiske plugger og Christiane fra PinPoint. Hun har en del hull i kroppen, hvorav jeg tror jeg har sett bilder av de fleste ;P

Har noen ufattelig søte duer på brystet. Penis Trygve het Aidskake før hun tapte nicket sitt i minesveiper. Hun henger litt rundt på forumet, en del i sosial og mye i tattistråden. Ømm. Ida har vært igjennom en del røffe tider, og hun er åpen om det. Hun er blant annet medlem i LEVE, for etterlatte etter selvmord (lurer på om hun ikke har styreverv?) og er ellers en ufattelig søt og munter jente som er lett å bli glad i, når hun først slipper deg litt innpå. :love:

Lenke til kommentar

n4w

 

n4w er en aktiv forumbruker som har en veldig fin avatar og god humor :D. Jeg har nok en del til felles med han siden jeg støter mye borti' han rundt her på forumet, dette tyder jo på at han er en flott kar.(:p) også har han 292 poster og nylig(?) startet en grilltråd.

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...