Darkbuster Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) r2d290 Ser deg alltfor mye i lekeplassen, og du hadde lik avatar som "Kexxy er sexxy" før. ellers vet jeg ikke så mye mer om deg enn at du er 17 år. EDIT: Eller kanskje fylt 18. Endret 12. april 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Darkbuster: Fått en veldig fin avatar nå for ikke så veldig lenge siden. Mye aktiv i ot og avatar tråden samt hva vet du om brukeren over deg. Han er tydelig vis ikke star wars fan i og med at han ikke identifiserte R2D2 i avataren til r2d290. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Aiddan: Er født i 1993, har ingen avatar og har 251 poster på forumet, virker som en hyggelig kar. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Henger mye i reisetråden, og i mote- og utseendedelen av forumet ... het vel JoachimR før? Eller kanskje det var en annen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oddvar Knus Ser han en del i den store tatoverings-tråden, så antar vi har noe felles interesser? Han er også russ i år, og er på bil? Ser han egentlig på de fleste områdene av forumet, så han er vel realtivt aktiv overalt. Såvidt jeg har forstått er han også glad i biler, politikk og fyll. Var du på Roskilde i fjor, eller blander jeg med en annen? Uansett. Syntes jeg var flink nå. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Penis Trygve Liker tattoveringer ol. har et litt sykt bilde som avatar og ejukalerer(?) glitter. :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oddvar KnusSer han en del i den store tatoverings-tråden, så antar vi har noe felles interesser? Han er også russ i år, og er på bil? Ser han egentlig på de fleste områdene av forumet, så han er vel realtivt aktiv overalt. Såvidt jeg har forstått er han også glad i biler, politikk og fyll. Var du på Roskilde i fjor, eller blander jeg med en annen? Uansett. Syntes jeg var flink nå. Du kjenner meg bedre enn min egen mor. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du kjenner meg bedre enn min egen mor. Hihi Addan Du vet egentlig ikke så mye om andre, men vil bli "vurdert" selv. Henger masse i OT-delen, født i 93. Hører på mye "klassisk rock". Også liker du pondus! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Penis Trygve er ei jente som lyder ved navn Ida. Hun er 18-19 og er russ i år. Hun har flere hull, blandt annet et relativt stort i øret. Hun liker piercinger og tattoos. Hun bor i Oslo (?). Hun har også god peiling på flere områder som involverer livet og dets nedganger. Slow guukface beneath! Endret 16. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kjerringen har store ører! 32mm to be exact. Hun har en forkjærlighet for organiske plugger og Christiane fra PinPoint. Hun har en del hull i kroppen, hvorav jeg tror jeg har sett bilder av de fleste ;PHar noen ufattelig søte duer på brystet. Penis Trygve het Aidskake før hun tapte nicket sitt i minesveiper. Hun henger litt rundt på forumet, en del i sosial og mye i tattistråden. Ømm. Ida har vært igjennom en del røffe tider, og hun er åpen om det. Hun er blant annet medlem i LEVE, for etterlatte etter selvmord (lurer på om hun ikke har styreverv?) og er ellers en ufattelig søt og munter jente som er lett å bli glad i, når hun først slipper deg litt innpå. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Eplefe: "diskusjon.no-kjendis", jente fra bergen, og aktiv i dnfk. farger ofte håret har eg intrykk av. ellers liker ho opeth og skal på hove i somemr trur eg også husker eg at ho tipset meg om å tegne eit kirsebærtre til eksamensoppgåven. og det gjor eg. takker for tipset Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 xersess: Tydelig glad i bra musikk Rimelig ny Har en liten fetish for s-lyden Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Het tidligere Tomat-ulf, og liker Jim Carey har vært her en stund og poster overalt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Liker Musikk, spesielt innen for Metal-sjangeren:) Han spiller gitar, har Jazz 3 plekter(najz;D) og hater emokids Og har vært her snart i 2år ; ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Laffe er en aktiv bruker med mange poster og mye erfaring. He's også got a thing for satanmusikk. Han bor på bøgda, og liker tegning og animasjon Endret 18. april 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Wheelman har mange poster og er en kjent forum bruker, rocker sokkene mine,(:! og hater Elkjøp. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Costrato Aldri sett han før. Han har ingen avtar () og han liker elkjøp. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 n4w, er like gammel som (92), skal og skal spille WiC og har over 1000 poster om man legger sammen de som er i OT. Han henger mye i DNFK. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Olum En grei fyr som jeg ser en del rundt det sosiale av forumet. Han er en del i DNFK og stort mer vet jeg ikke. Han har 2.5k+ poster Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) n4w n4w er en aktiv forumbruker som har en veldig fin avatar og god humor . Jeg har nok en del til felles med han siden jeg støter mye borti' han rundt her på forumet, dette tyder jo på at han er en flott kar.() også har han 292 poster og nylig(?) startet en grilltråd. Endret 20. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå