Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kalvegodt har har sterke meninger om det meste, og er ikke redd for å si hva han mener. Han fant dessuten opp et genialt smørbrød jeg har hatt stor glede av. Tydeligvis fra nord i landet vårt? Virker som en artig person.

 

Er nok ikkje frå nord nei! Er Nordfjording frå Sogn og Fjordane ;)

 

Skriv om Penis Trygve!

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar
Kalvegodt har har sterke meninger om det meste, og er ikke redd for å si hva han mener. Han fant dessuten opp et genialt smørbrød jeg har hatt stor glede av. Tydeligvis fra nord i landet vårt? Virker som en artig person.

Tja, vet ikke så mye om henne. Men vet at hu er veldig aktiv i tattoo tråden, og liker sånne ting og utvida ørehull.

Så liker hun veldig godt Penis, virker det ut som :p

Lenke til kommentar

Trevakt har vært på forumet lenge. Jeg har sett han mange, mange ganger, men jeg forbinder ingenting med deg, men har, såvidt jeg vet, ingenting å utsette, du virker som en grei fyr. Han har bidratt med en del interresante tråder og innlegg her på forumet, og jeg vet at han liker ELP :D

Lenke til kommentar

"Garanti", eller Ådne Kvitfjord som han heter på ordentlig, er egentlig fra Trinidad - men han flyttet til Norge allerede som 3-åring. Han er en mann med mange interesser, alt fra brodering til sparkesykkel til Donald-blad-samling.

 

Han er tredje generasjons trygdet, et yrke med lange tradisjoner i nord-Norge.

 

Ellers kan jeg nevne at han er norgesmester i crocket, og stolt nordnorsk mester i saueklipping.

Lenke til kommentar

FEIL!

 

Jeg heter ikke Ådne Kvitfjord.

Jeg er ikke fra Trinidad.

Jeg er fra Norge og har alltid bodd her.

Jeg er egentlig ikke en mann (17år).

Jeg har ikke mange interesser.

Har aldri brodert.

Har aldri eid sparkesykkel.

Har en ok samling av Donald Duck-blader, men den har ikke blitt oppdatert de siste åra.

Jeg er ikke trygdet, ingen i familien min er det.

Trygd er ikke et yrke.

Trygd har ikke lange tradisjoner i nordnorge, da trygdeordningen ikke har eksistert så lenge.

Jeg suger kraftig i crocket.

Jeg har aldri klipt en sau.

 

Nice try - 1,5/13

 

Vurder tullebukken over meg!

Endret av Garanti
Lenke til kommentar

Kalvegodt:

 

Han er en bondegutt fra eid i nordfjord og elsker kuer, eller kjyr som vi sier på nynorsk. Apropo nynorsk, så virker du veldig opptatt av det. Har også en følelse på meg att du hater sport, men du digger friluftsliv. Spesielt jakt og fiske. Ellers er du glad i mat, spesielt kalvekjøtt og melk, helst rett fra kua.

 

Drømmen din er å flytte til førde( :love: ), stifte familie, få 3 barn, å leve livet som bonde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...