n4w Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Faces Down aldri møtt fyren. Han liker bilder med aliens? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 n4w: Har ikkje sett mykje til han, men meiner han held seg mest i den sosiale delen av forumet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Kalvegodt har har sterke meninger om det meste, og er ikke redd for å si hva han mener. Han fant dessuten opp et genialt smørbrød jeg har hatt stor glede av. Tydeligvis fra nord i landet vårt? Virker som en artig person. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Kalvegodt har har sterke meninger om det meste, og er ikke redd for å si hva han mener. Han fant dessuten opp et genialt smørbrød jeg har hatt stor glede av. Tydeligvis fra nord i landet vårt? Virker som en artig person. Er nok ikkje frå nord nei! Er Nordfjording frå Sogn og Fjordane Skriv om Penis Trygve! Endret 28. mars 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Kalvegodt har har sterke meninger om det meste, og er ikke redd for å si hva han mener. Han fant dessuten opp et genialt smørbrød jeg har hatt stor glede av. Tydeligvis fra nord i landet vårt? Virker som en artig person. Tja, vet ikke så mye om henne. Men vet at hu er veldig aktiv i tattoo tråden, og liker sånne ting og utvida ørehull. Så liker hun veldig godt Penis, virker det ut som Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Raste har sans for avatarer og liker fotball Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Cus fraskriver seg alt ansvar for det han skriver, og ser ut til å like sirkus eller bare elefanter. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 addan heter nok sikkert adrian. og han ligner på en eskimo eller noe sånt, fordi han har veldig flate øyne. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Trevakt har vært på forumet lenge. Jeg har sett han mange, mange ganger, men jeg forbinder ingenting med deg, men har, såvidt jeg vet, ingenting å utsette, du virker som en grei fyr. Han har bidratt med en del interresante tråder og innlegg her på forumet, og jeg vet at han liker ELP Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 "Garanti", eller Ådne Kvitfjord som han heter på ordentlig, er egentlig fra Trinidad - men han flyttet til Norge allerede som 3-åring. Han er en mann med mange interesser, alt fra brodering til sparkesykkel til Donald-blad-samling. Han er tredje generasjons trygdet, et yrke med lange tradisjoner i nord-Norge. Ellers kan jeg nevne at han er norgesmester i crocket, og stolt nordnorsk mester i saueklipping. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) FEIL! Jeg heter ikke Ådne Kvitfjord. Jeg er ikke fra Trinidad. Jeg er fra Norge og har alltid bodd her. Jeg er egentlig ikke en mann (17år). Jeg har ikke mange interesser. Har aldri brodert. Har aldri eid sparkesykkel. Har en ok samling av Donald Duck-blader, men den har ikke blitt oppdatert de siste åra. Jeg er ikke trygdet, ingen i familien min er det. Trygd er ikke et yrke. Trygd har ikke lange tradisjoner i nordnorge, da trygdeordningen ikke har eksistert så lenge. Jeg suger kraftig i crocket. Jeg har aldri klipt en sau. Nice try - 1,5/13 Vurder tullebukken over meg! Endret 30. mars 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Oddvar Knus heter Onkel Klaus, er født ca. ett år før meg, har mange rare interesser, og bor i stavanger. Ellers så er han spessielt glad i apekatter. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Ingen som vet noe om meg iver.th heter iver syverud thorsen og er født i 1990. Kommer ifra lillehammer, men dette året er han på utveksling i USA/texas og ser ut til å trives veldig med det. Liker også scrubs edit: skriveleif. Endret 31. mars 2008 av camillaen Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 camillaen er om lag ein månad eldre enn meg, og kjem frå Telemark. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Kalvegodt: Han er en bondegutt fra eid i nordfjord og elsker kuer, eller kjyr som vi sier på nynorsk. Apropo nynorsk, så virker du veldig opptatt av det. Har også en følelse på meg att du hater sport, men du digger friluftsliv. Spesielt jakt og fiske. Ellers er du glad i mat, spesielt kalvekjøtt og melk, helst rett fra kua. Drømmen din er å flytte til førde( ), stifte familie, få 3 barn, å leve livet som bonde. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Messi91: Liker sånne syke tegnefilmer fra kina/japan... noe i den duren? H*n bruker ikke PC men MAC vil jeg tro... H*n har videoer på youtube! Endret 4. april 2008 av HighlineDSG Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 HighlineDSG liker grønne biler og uortodokse avatar formater ! kul fyr (ikke veit jeg) Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Addan Liker tydeligvis Sitater fra Led Zeppelin, å den hans musikk (?) Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Ingen verdens ting. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Skyline1: liker å komme med helt meningsløse innlegg og har nylig funnet ut hvordan man bruker smilyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå