Valkyria Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Pencilcase har hatt avataren så lenge jeg har vært medlem hvartfall, og er en ganske så hyggelig samfunnsengasjert kar Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 fint lite egentlig, bortsett fra atn spiller gitar. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Aleksadner92: Utifra nikket vil jeg tippe at han heter Alekander og er født i 1992. Ser ut som han er Arsenal fan. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Han har samme navn, fødselsår og fødselsmåned som en god venn av meg:P Liker musikk i følge profilen hans, har hjemmekino og liker corvette! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Iver.th. Han savnet TG veldig masse og skulle ønske han dro, men er dessverre (?) i Texas. Aktiv, pratsom og koselig fyr som er ofte å se i forumcaféen. Egentlig så vet jeg ikke så mye mer enn det.. Men har et godt inntrykk da! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Penis Trygve Bur i Oslo og har eit svært hol i øyreflippen(ane?). Skriv av og til "Jau" - og det er bra Verkar som ei artig og grei jente synest eg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Kalvegodt: Vet nesten ingenting, vet at du hadde en stor debatt her om din nye oppfinnelse av en veldig spesiell toast du en gang lagde. Mer vet jeg ikke Endret 26. mars 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Spirit99: Vet egentlig ingenting, men utifra profilen din virker det som om at du liker sko og klær og sånn: ) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Bor i USA, og var på TG. Aldri sett ham før, men leste innlegget litt lenger oppe på siden så ... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Oddvar Knus: har problemer med synet og liker aper. Ikke stort mer og si der gitt Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Addan liker Led Zeppelin vett, that's nice Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Aleksander92 er en Gunners-fan, og han heter etter all sannsynlighet Aleksander. Det er det eneste jeg vet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg må si med stor usikkerhet at jeg tror at Garanti er en kvinnelig forumbruker (legg merke til stor usikkerhet) H*n har også en fryktelig genial quote i signaturen sin, som jeg ler meg skakk av hver gang :!: Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Noe sier meg at jeg må skifte avatar :!: WheelMan er en morsom og aktiv bruker på forumet med mange poster under HW-delen, selv om han også er aktiv i Off-topic. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Garanti er en real klatremus, ser ut som det er bjørk det går i for tiden... Endret 26. mars 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm.. Jeg kan egentlig ikke vite mindre om en person enn jeg gjør om Earthworm-Jim. Antakeligvis har han/hun spilt Worms en eller annen gang i løpet av sitt liv. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 FacesDown liker mystiske bilder med aliens på. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Heter Aleksander.. 92 modell fra/bor i Trondheim. Liker arsenal, cs og rock.. Og har en dårlig datamaskin.. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 han heter Stian, er fra Bodø, og har en fin signatur Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 FacesDown liker mystiske bilder med aliens på. Aliens? Neeh, det er fra Nightmare Before Christmas. Jeg liker forresten Arsenal, skjønt, liker blir et litt for svakt ord. Jeg elsker Arsenal! Iver.th liker Oreokjeks! (mener jeg å huske.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå