Seth_pua Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Morsom tråd! Oddvar Knus er en normal bruker ut fra det jeg skjønner. Virker som han kan være litt direkte, med små rett på sak svar. Som sett over eks. Humor ser ut til og være tingen hans. Har dessverre ikke lest flere poster fra han enn dette, så blir et tynt svar. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Har bare sett PUM i pick up-tråden, som handler om et tema han tydeligvis har mye peiling på. Han er en venn med PUA, og fikk tittelen mPUA forrige helg. Skulle likt å sett han i praksis. ^^ Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Han liker å fiske og lage planker av tannbørster. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Har aldri sett deg før, men du henger mest på bærbare datamaskiner. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Har aldri sett deg før, men du henger mest på bærbare datamaskiner. Deg har eg aldri sett før heller. Trist Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Har ikke sett noen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Liker wok, PS3 og Mac - så "dæ æ goe kål". Endret 18. mars 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Totalt inlegg . en masse ,, en apekatt i avatar.. kansje som person også ? tilbeke melding som endrer mitt syn venter.. Endret 18. mars 2008 av S.M. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 S.M.: Sikkert en artig kar på hele 23 år. Dessverre med ekstreme skrivevansker. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 E-wok: han er en av de sjeldne internett kokker der ute som har spesialisert seg på e-wok, altså woking online. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 At han er nordlending...Og har våpen...Eller han er ihvertfall oppi nord. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Liker hip-hop og japansk tegnefilm. Ikke stort mer. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Liker hip-hop og japansk tegnefilm. Ikke stort mer. Bor i Oslo, er aktiv i Ot-baren og har en litt nerdete signatur! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 JD_Scrubs, eller Arne som han heter IRL, er nesten dobbelt så gammel som jeg er, ser på Scrubs, liker motor og er mest aktiv i MC-forumet. Tidligere het han Hurt og hadde et lite bilde av en superhelt eller noe som avatar. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Sånn pluss-minus 12 år gammel, men virker voksen for alderen. Har postet en liste med alle spillene sine, og navnet på køllen (ikke tenk koffert :/ ), under "interesser"-feltet i profilen - noe som virker litt "ehm ... okå?". Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Aner egentlig ikke. Men har sett han før. Han het vel Even ellernoe før, men skiftet brukernavn? Har en ape i avataren. Grei kis. Er vel rundt 18-19 år. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Har egentlig ikke peiling, men anntar at han liker biler, da spessielt Nissan Skyline Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Iver.th tror jeg bor i Texas om han har ført opp riktig i profilen, han poster mye i utdanningssektoren, og liker golf Lenke til kommentar
Addan Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Valkyria: Spiller gitar og har Jazz III som favorittplekter. Liker metall ? Endret 25. mars 2008 av Addan Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg vet vel ikke så meget om Addan, men ut fra det åpenbare trekker jeg den slutningen at vi har å gjøre med en kjernekar, fordi: På tross av sin unge alder har han tydeligvis Led Zepp. som en av sine musikalske preferanser. Han har også en meget flott avatar (tyder på god smak), og sist men ikke minst så har han flere innlegg i den sosiale biten av forumet, enn i den biten som "teller". Så da trekker jeg den slutningen at h*n ikke har behov for å vise epenis. Totalinntrykket blir da fjorten poeng av fjorten oppnåelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå