Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kibs er en ufattelig søt jente som bor i feil ende av landet. Hun heter Karoline og er sammen med NgZ her på forumet. Hun er en ekstremt snill jente som bryr seg om folk som trenger det. Storposter i DNFK og postet en god del i SO6 da den var åpen, ellers ganske lite aktiv på forumet. En litt syk forkjærlighet for kniver og blod, og god musikksmak (til en viss grad, vel å merke, min er bedre ). En jente det er lett å bli glad i Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Eplefe: Sterke meninger BME Sært hår ( ) Litt lyrisk av seg, ettersom jeg har skjønt Storposter Jeg er ikke glad i å skrive så veldig langt. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hylo virker som en jordnær kar med helt utrolig herlig musikksmak, nemlig Pearl Jam, mer spesifikt elsker han som meg Pearl Jam's "Ten" og "Vs" album. Hylo er en '89 modell og holder seg uten tvil mest i OT-baren. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Cosmo med K: Pleide å skrive "K" som en slags signatur. Endret 26. februar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Har ikke sett PiratKamerat så mye før. Du holder deg altfor mye i Musikk-delen av forumet. Du spiller piano, om jeg ikke tar helt feil(?) og kommer fra Lillehammer. Virker veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 DarkBuster... Hakke sett'n før... Blei medlem i 2005 og er ein aktiv fyr i det sosiale på forumet... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Bolivar: Har et hundenavn som nick, bor på loftet i garasjen over pappas Merce... der chiller han med venner og henger mest på den sosiale delen på forumet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 HighlineDSG: Interessert i bil og data. Har ikke vært veldig aktiv i Off-Topic, og har ikke lagt så mye merke personen. Har hatt mer enn 4 linjer i signaturen, og er irritert (?) på moderator. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Knewt: Du kalte deg vell noe slik som Mobil Knut før og hang mye i mobil delen av forumet? Nå i det siste har jeg sett deg mye i OT-Baren og Sosialt. Du er også enkel å kjenne igjen pga. avataren. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Mevon er mer enn vanlig interessert i data siden han har skrevet opp komponentene sine i signaturen. Han skal på TG i påska Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Olum Han er en stor Enga fan, følger med på Fotball og Hockey på yndlingslagene sine. Han er en Iron Maiden fan. Hører mye på musikk, liker å se på film og grille. Han er født i det samme året som meg 1992 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Raste: En ganske aktiv bruker som er interresert i mye. På forumet henger han mye i OT-Baren, Sosialt og det kommer også godt frem at han er interresert i fotball. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Jokkulf Aktiv person som er en samfuns person.. Bryr seg om ting og tang som ikkje er hightech og hører nerdeverden til... Henger mykje i OT-baren og er ein sossial kar Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 bolivar heite før eplekaka har hatt dei to labbane som avattar ei stund han stemmar på frp i val han likar og ete eplekaka og napoleonskake og han likar litago sjokolademelk Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Schnell er en sosial kar som holder fast på nynorsken. Han henger mye i Sosial-delen av forumet, og skriver litt i OT også. Det er det jeg har fått med meg Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Rublings har jeg aldri sett før *Lei seg* Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 QBab: elsker kebab har kul avatar vil forbedre sine skrivevaner Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Ganske poltisk engasjert, og hvis jeg ikke tar feil er hennes meninger stikk motsatt av mine (kanskje jeg blander deg med en annen? ). Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Ingenting egentlig, kunne juksa og tittet på profil, men valgte å ikke gjøre det.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Ingenting egentlig, kunne juksa og tittet på profil, men valgte å ikke gjøre det.. Pointet med å svare da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå