Melkekartong Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) H_H_N bah! jeg får alltid disse! H_H_N har vært medlem i omtrent en måned, men h*n er litt stille av seg da h*n kun har 2 innlegg. Men taushet er (sannsynligvis) gull! (Edit: 2 innlegg utenom OT) Endret 3. januar 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har tydeligvis vært en bruker av forumet i lengre tid, men jeg har aldri tatt notis av brukeren før et par dager siden da jeg så den spenstige avataren. På grunn av avatarens karakter dro jeg raskt konklusjonen at den ikke var i filformatet GIF og jeg antok (feilaktig) at den derfor måtte være i PNG formatet med alpha-transparancy. Jeg så derimot avataren noen poster senere i samme tråd og la merke til at bakgrunnen differensierte seg fra fargen rundt og dro dermed konklusjonen at den faktisk var i JPG formatet, hvor trikset er å bruke samme farget som forumet i bakgrunnen. Hvorfor jeg husker akkurat dette kan man lure på, men det var nå i hvert fall den informasjonen jeg har tilegnet meg om denne brukeren. Konklusjon: Avataren til brukeren Melkekartong er i JPG formatet med en farge som er lik forumets bakgrunn i 50% av postene når man bruker det hardware.no temaet som er standard. Endret 3. januar 2008 av fargoth Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fargoth husker jeg som avatar-guden i den gamle avatartråden. Han fikset alltid avatarene til folk. Og han lagde også det avatarbildet (Husker ikke hva det heter), men der han la inn alle avatarene inni et bilde med en julenisse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Zeromac er en liten blond dude som er 12-13 ar gammel, men oppforer seg eldre. Litt for "gamer" for min smak, men vi har alle vare feil. Han byttet nick, uten at jeg helt forstar hvorfor, og han bytter nok igjen. Haks er ingen "keeper". Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 SteffyPants kjenner jeg vel ikke fra annet enn Filmpraten der han er brukeren med flest innlegg. Han er en av de brukerne jeg la merke til først her på forumet. Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Rabbid vet jeg ingenting om, annet enn det vi alle ser her. Er "ny" på forumet, så skylder på det. Og det må sikkert nestemann også Lenke til kommentar
Holten Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vet lite om Mr xXx Vet bare at han er mest aktiv i Helse forumet! Og at han har en avatar med veldig dårlig bildekvaltet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg vet null og niks om den over Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Alt jeg vet er at hun plutselig har dukket opp på forumet til tross for medlemskap i rundt et halv år... Og hu er farlig seint oppe!! Eller tidlig begynner det kanskje å bli? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 du over har en meget søt avatar! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 du over har en meget søt avatar! Marialn har profil på deiligst.no Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) PaperWalls har flest innlegg i OT-baren. Jepp. Edit: Foresten, velkommen til Diskusjon.no! Endret 3. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 heyheyheyhey. HADDE for snart fem år siden. HADDE. Paperwalls har en stilig avatar. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 heyheyheyhey.HADDE for snart fem år siden. HADDE. Paperwalls har en stilig avatar. Maria har en Groendael som heter Diesel Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Light Alba er ei blondine som spiller Xbox. Hun har 1243 innlegg Hun har vært medlem siden 18/12-2005 Vet ikke Endret 3. januar 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) kakemot - liker kaker Ikke vært veldig aktiv uten ot - reg 2 år siden Endret 3. januar 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Egentlig ganske opplagt, men General_Skruf er glad i snusen sin og er ganske aktiv i snsutråden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Alt jeg vet om NisseGutteN er at han er en Nisse Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ps det skrives Groenendael. Rett skal være rett. Kjekkasen over har avatar av en neger, trolig en spiller i ManUtd. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 MariaNl er en ikke veldig aktiv bruker med pervers humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå