Laughing Madcap Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Vet ingenting om denne karen. utenom at han har orddelings feil.. Endret 24. februar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Sebbe Han heter Sebastian, kommer fra Sverige (?). Han spiller i band og liker å spille på El-Gitar. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 United-supporter. Æsj. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Treblad. Hmmm .. Rart. Første gang jeg ser deg selv om du har over 1800 posts. Eneste jeg vet er at du ikke liker Manchester United. Er det forressten "In the butt" musikkvideoen sitt smil? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Darkbuster: Har sett noen poster av deg i den nye forumkafeen. Og du hadde vell en pingvin som avatar før? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Mevon: Kjenner deg kun fra "Få avataren din vurdert"-tråden der du (nesten) alltid får topp score. Ellers... nada. Endret 25. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Har sett brukeren over meg en god del i OT-delen av forumet, men ellers kjenner jeg ham/henne ikke. Endret 25. februar 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 The Gnome Han bor i bergen, har vært mest aktiv i OT baren med sine innlegg, han har også 3 innlegg per dag i innlegg i gjennomsnitt ... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er det forressten "In the butt" musikkvideoen sitt smil? Veldig bra observert! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er det forressten "In the butt" musikkvideoen sitt smil? Veldig bra observert! Er selv ny, så første gang jeg ser Treblad. Personen ser ut til å være fan av "In the butt" musikkvideoen, samt som nevnt tidligere ikke noen Manchester United fan, noe vi alle burde slå oss enige i, ettersom Liverpool er best.. ;P Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Cosmo med K signerer nesten alltid med "K" Mest aktiv i 'annen utdanning'. Syns jeg har kule øyne, liker å drikke seg møkkings og lar seg posere med hunder etter å ha danset tango på et bord.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Zaroos er ei jente med intense og pene øyne. Hun har en hund på ett år som heter Diesel, og liker å kysse hester. Og så har hun en råkul signatur. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Kibs er en ellers lite aktiv bruker som digger Metal musikk. Hun bor "for langt unna" og holder seg for det meste på Den nye Forumkaféen i OT-baren. Endret 25. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Cosmo med K, er en 89 modell. Holder seg mest i Utdanning-delen av forumet og er veldig sexy i fylla. Forøvrig slanket seg siden det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Darkbuster Darkbuster har jeg lagt litt merke til de siste dagene. Spesielt i Avatar-vurderingstråden (hvor h*n alltid får toppscore, og det skjønner jeg). Det er mulig jeg har lagt merke til h*n mer i det siste pga. avataren, som er lett å kjenne igjen. H*n virker som en smarting, mye på grunn av måten h*n skriver. Endret 25. februar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Knewt har også en morsom avatar. Knewt har også innblikk i andre brukeres aktiviteter og kommer ut som relativt skarp med det. Ellers har h*n den morsomste signaturen jeg har sett på lenge. ;P Endret 25. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ganske ny, og virke grei. Likar Full Metal Alchemist, men mislikar One Piece. Kva er dette snakket om fylle og sånn? Forresten: Kibs er ei ho. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Underpants er en artig '93 modell som liker One Piece. Holder seg for det meste innenfor "Sosialt", og trives sikkert med det. Virker som en ålreit kar, samt har en utrolig bra musikkfavorittisering, god gammel rock samt litt metal. Vet forøvrig at Kibs er en jente, er editert. Kibs, det beklages på det sterkeste! ;P Endret 25. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Har også gjort den feilen og trudde kjærasten henne var jenta og ho gut. Kor mykje veit DU om Cosmo (med K)!? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Cosmo trodde jeg var gutt. (Fy og fy. ;P ) Ellers er han en forholdsvis ny fyr som først i det siste har blitt aktiv i DNFK. Han virker som en grei og hyggelig person, men leser ikke alltid førstepostene i store tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå