Douglas Quaid Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Underpants: Ein artig kar frå Oslo Aust som er oppteken av språk og musikk. 93-modell. Ein god eigenskap han har (etter mine intrykk), er at han ikkje lagar seg so lett fordommar om andre Er òg villig til å prøve nye og spanande matrettar, sjølv om dei for mange ikkje høyres so tiltrekkande ut. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Kalvegodt: God venn av Schnell og støtter mesteparten av det Schnell sier og tror på. Mange ser på han som broren til Schnell og også et lite troll. Han bor i Sogn og Fjordane og skriver nynorsk. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Darkbuster: Har dritkul avatar Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Takk, men skulle heller ønske at noen andre vurderte hvis du har så lite på meg. VURDER ADDAN! Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Addan har jeg ikke støtt på i diskusjoner foreløpig, så det eneste jeg vet om ham er hva jeg kan konkludere fra signatur og avatar; H*n er Led Zeppelin-fan. Og det er jo et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 toth: ser egentlig ganske kjent ut. jeg kjenner i hvert fall igjen signaturen, men husker ikke hvem det er. Jaja. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Epletyv: Har sett deg på forumet en del ganger, mistenker deg for å være mer aktiv i OT-delen av forumet. Husker ikke mer enn at du er søt og snill Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 jeg vet nøyaktig ingenting om deg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Du har lik avatar som Kexxy er sexxy, aner ikke hvorfor. Du digger Norbat. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Schjellin: Jeg har ikke sett så mye til deg. Har sett deg litt i Konsoll - Sony, tror jeg. Du spiller Wow, og har mange innlegg i Wow-forumet. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Knewt: ser egentlig ikke stort til deg, ser deg mest rundt om i sosial. ellers vet jeg ikke stort om deg Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 n4w Har heller ikke sett så mye til deg, men du spiller/spilte wow? Snakker med deg i forumkafeên nå og du virker som en veldig hyggelig person. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 darkbuster snakker med deg i forumkafeen. virker som en hyggelig person stort mer er det ikke og si xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) n4w: Brukernavnet ditt tyder "nei" og står i stil med korleis du snakkar i forumkaféen. Du vil ha ein AC/DC lær-lommebok(?). Meir veit eg ikkje bortsett frå at du virke morosam og hyggeleg. Red: lol Red2: Liker anime. Det er pluss. Endret 23. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Snakker new-norwegian, liker underbukser og bruker fortsatt ordet "lol". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Underpants har nådd sitt "klimaks" innenfor bokmål grammatikk og forsøker å skrive nynorsk. Han drikker et par liter appelsinjuice om dagen og er fornøyd med det. Han føler at Eplefe fornærmer han etc etc Noes... Oddvar knus hete ikke Oddvar, det jeg vet.............. *yawn* Endret 23. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 en grei person som sitter litt i kafeen ^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 n4w: ikke så aktiv person? har i hvert fall ikke sett deg før. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) epletyv; Jente, 92-modell, liker seg best i OT der det er litt frie tøyler. Endret 23. februar 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 vet ingen ting heter sindre (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå