Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fisker er en heit gutt fra Bergen, med vokabulær som en 45 åring. Veldig intressert i film, og har god musikksmak! Jeg vet dessuten mobilnummeret hans.

 

Dessverre vet jeg også at han bare er 14 år.

 

Penis Trygve, også kjent som Aidskake er en jente som jeg ser "over alt" på dette forumet ;) Vet at hun har vært med på en del forumtreff, og at hun er veldig god venn med Tomat-Ulf. Med fare for å virke som en stalker vet jeg at hun skal på TG og Roskilde i år, og at hun var der ifjor? Aidskake var kjempesøt som liten, husker bildet hun hadde før, og synes at hun nesten alltid er blid. Hun jobber i en matbutikk (gudene vet hvor, men det er i Oslo) og legger ut om kundene som kommer innom titt og ofte.

 

Hm ... det var litt av mye jeg har snappet opp. :) Var det riktig?

Lenke til kommentar

Aces heter [navn jeg ikke skal buse ut med til gud og hvermann] og liker røverspråk.

Hu liker CSI og har autografen til Wenche Foss.

Hu liker også å bake og spise kaker.

 

Hun håper på å få en snegle fra Espen og gjør sitt beste for å få sneglepoeng.

Hun er ofte å se i DNFK, og er min diettführer.

 

Hu trives på skolen med fysikk og sånn, men liker ikke så godt at gutter griner under sex.

Hu kan bite seg selv i tærne også. :)

Og så er a prinsipielt imot iPod :love:

 

Hu har ingen skummel kjæreste som kan banke en helseløs, men slår ganske godt fra seg på egen hånd. Hu elsker sjokolade og hennes store helt er John McClane og hu drømmer om å bli flink til å ta bilder.

Lenke til kommentar

Datasmurf er en merkelig liten skrue som liker å ta bilder av seg selv.

Kjempehyggelig og glad fyr, aldri sett han irritert eller sint. :wee: Er en morsom og livsglad person som setter lys på forumet med sine poster :D

 

For sen... Tar Shikaru:

 

Han er god i fotball, han går på skole rett ved siden av meg, og han bor ikke så langt i fra meg. Er kjempeflink til å tegne, kjenner han halvveis, vært her på forumet en stund :)

Endret av Håks
Lenke til kommentar
Shikaru:

 

Han er god i fotball, han går på skole rett ved siden av meg, og han bor ikke så langt i fra meg. Er kjempeflink til å tegne, kjenner han halvveis, vært her på forumet en stund :)

sorry at jeg går litt off topic men wth? :p nevah happend

 

EDIT: SKRIV OM HÅKS

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

xersess: Grei bruker, tror jeg har sett han i HW-delen i forumet noen ganger. Er en av de brukerene jeg ser rundt omkring på forumet, men som jeg ikke forbinder noe med. Har en mistanke om at jeg solgte PC-en min til deg i fjor, stemmer det? Ser ut som om han liker Pink Floyd, noe som er positivt i mine øyne.

Lenke til kommentar

garanti: det stemmer nok at du har sett meg ein del på hw-delen, ofte der inne å spør om hjelp til ting som alltid viser seg å vere små pinelige missforståelser fra min side.

er nok ikkje meg du solgte pcen til :)

 

ticsyboy:

ein gutt som eg ikkje veit så mykje om dessverre, har mange tråder som inneholder "hjelp" i! :)

få deg ein avatar så blir det lettere å huske deg i fra ulike forbindelser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...