Schnell Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 knewt er ein kar på 14-15 år og skal eg ta eit wild guess så tipar eg han heiter knut han er nørd og har 5 er i norsk og matte og sånn, pluss at han synes det er deileg å tisse på seg sjølve :S Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Schnell er en liten kar som liker å vite hva andre synes om han så derfor poster han hver tredje post i denne tråden. Han er vel 13 år elns ut i fra hvordan han oppfører seg. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 ë wok er ein fyr som sitt og trekk konklusjonar om menneskjer utan å vite noke om dei!! (eg er 17ikkje 13 ) e wok likar wok mat og han likar seinfeld og har eit bilete av george som nesten ikkje er skalla ein gong der sjølv om kramer er mykje kulare <3<3 ralla Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Schnell er et troll. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fisker er en heit gutt fra Bergen, med vokabulær som en 45 åring. Veldig intressert i film, og har god musikksmak! Jeg vet dessuten mobilnummeret hans. Dessverre vet jeg også at han bare er 14 år. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fisker er en heit gutt fra Bergen, med vokabulær som en 45 åring. Veldig intressert i film, og har god musikksmak! Jeg vet dessuten mobilnummeret hans. Dessverre vet jeg også at han bare er 14 år. Penis Trygve, også kjent som Aidskake er en jente som jeg ser "over alt" på dette forumet Vet at hun har vært med på en del forumtreff, og at hun er veldig god venn med Tomat-Ulf. Med fare for å virke som en stalker vet jeg at hun skal på TG og Roskilde i år, og at hun var der ifjor? Aidskake var kjempesøt som liten, husker bildet hun hadde før, og synes at hun nesten alltid er blid. Hun jobber i en matbutikk (gudene vet hvor, men det er i Oslo) og legger ut om kundene som kommer innom titt og ofte. Hm ... det var litt av mye jeg har snappet opp. Var det riktig? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Addan: like gammel som meg tror jeg. Liker godt metal fra 80 & 90 tallet. liker godt led zeppelin og black sabbath Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Aces er kul ehm... Takk, men hvis du vet så lite, kunne du kanskje ventet med å poste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Aces heter [navn jeg ikke skal buse ut med til gud og hvermann] og liker røverspråk. Hu liker CSI og har autografen til Wenche Foss. Hu liker også å bake og spise kaker. Hun håper på å få en snegle fra Espen og gjør sitt beste for å få sneglepoeng. Hun er ofte å se i DNFK, og er min diettführer. Hu trives på skolen med fysikk og sånn, men liker ikke så godt at gutter griner under sex. Hu kan bite seg selv i tærne også. Og så er a prinsipielt imot iPod Hu har ingen skummel kjæreste som kan banke en helseløs, men slår ganske godt fra seg på egen hånd. Hu elsker sjokolade og hennes store helt er John McClane og hu drømmer om å bli flink til å ta bilder. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Datasmurf: Liker å gå i kjole, snakker med dialekt ( husker ikke hvilken så skal ikke gjette ) tar veldig mange bilder av seg selv. han driver også med litt animasjon, og andre morsomme ting. Ellers virker han som en hyggelig kar, og heter Sjur. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Datasmurf er en merkelig liten skrue som liker å ta bilder av seg selv. Kjempehyggelig og glad fyr, aldri sett han irritert eller sint. Er en morsom og livsglad person som setter lys på forumet med sine poster For sen... Tar Shikaru: Han er god i fotball, han går på skole rett ved siden av meg, og han bor ikke så langt i fra meg. Er kjempeflink til å tegne, kjenner han halvveis, vært her på forumet en stund Endret 20. februar 2008 av Håks Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 håks is macgyver and can fix everything Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) ... Litt mer seriøst, plx. Endret 20. februar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Shikaru: Han er god i fotball, han går på skole rett ved siden av meg, og han bor ikke så langt i fra meg. Er kjempeflink til å tegne, kjenner han halvveis, vært her på forumet en stund sorry at jeg går litt off topic men wth? nevah happend EDIT: SKRIV OM HÅKS Endret 20. februar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Håks: Kjekk kar som hadde macgyver-avatar tideligere. henger ein del i den nye forumkafeen, i alle fall mykje OT, også har han aldri hatt sex i følge ein lek på lekeplassen (om eg ikkje husker heilt feil) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 xersess: Grei bruker, tror jeg har sett han i HW-delen i forumet noen ganger. Er en av de brukerene jeg ser rundt omkring på forumet, men som jeg ikke forbinder noe med. Har en mistanke om at jeg solgte PC-en min til deg i fjor, stemmer det? Ser ut som om han liker Pink Floyd, noe som er positivt i mine øyne. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 garanti: liker å være aktiv på diskusjon.no og har , en lunge å et hjerte. (håpe e xd) å han lika musikk, frisk luft og venner. men dette er det ingen: GARANTI for! xd Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 garanti: det stemmer nok at du har sett meg ein del på hw-delen, ofte der inne å spør om hjelp til ting som alltid viser seg å vere små pinelige missforståelser fra min side. er nok ikkje meg du solgte pcen til ticsyboy: ein gutt som eg ikkje veit så mykje om dessverre, har mange tråder som inneholder "hjelp" i! få deg ein avatar så blir det lettere å huske deg i fra ulike forbindelser Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 xersess: Det står at du heite "sagen". Eit uvanleg namn. Ellers er du er ein grei kar som er litt eldre enn meg og skriv alltid seriøse og hyggelege innlegg som eg lærar nynorsk frå. Du spel gitar og er god på PC. Har inntrykk av at du òg tenkjer litt filosofisk nokon gangar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå