Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
PencilCase har vært her en stund og han kommer alltid med morsomme innlegg. Han er god til å argumentere for seg og har en kul avatar. Liker ikke ninjaer.

 

Underpants dukker opp når man minst ønsker det, sånn som når man tar seg en dusj og etter en god time under strålen det dukker opp et helt ukjent sjøhyr, og det gjerne med sydvest påspent ... :whistle:

 

 

Edit: Forbigå meg! 

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
PencilCase lukter mugg og henger urovekkende mye utenfor den lokale barnehagen. Har en lavendelparfymert anus.

 

Jada! Hehe :fun:

 

Glintern har det oftest for seg, men bruk det ikke mot kreket!

Ellers har han et godt tak over den lett nedtrykte bestemoren som poster i tråden for han.

 

:cool:

Lenke til kommentar

Bakoversveis virker som en veldig grei fyr som bruker Mac og spiller litt CS kanskje. Han ble medlem her på omtrent samme tid som jeg, men klarte å være mye mer saklig og seriøs på starten enn det jeg gjorde. :p

Liker jibbing og skating, er hetoro, er musikalsk og virker som han har god musikksmak i mine øyne. Tror navnet begynner på N og han er vel sånn 16-17 år gammel. (?)

Jon Olsson er en av hans forbilder tror jeg. Det er alltid behagelig å lese Bakoversveis' innlegg fordi han alltid holder en positiv tone og han kan skrive bra norsk.

:D

 

Nestemann kan ta PencilCase hvis h*n vil.

Lenke til kommentar

Underpants ser ut som han er en glad og aktiv fyr, som alltid er klar med å dra frem en vits.

 

Hans naturlige levested er under bukser, og han er ofte blitt observert inne i buksene, selv man ikke er sikker på hvorfor dette skjer. Underpants er ikke så stor, han pleier å være 5-10 millimeter lang, avhengig av temperatur, tidspunkt på dagen, og den proporsjonale kvontifissienten av solas tidshorisont.

 

Han liker klassisk rock, og sitter mye foran Pcen. Om natten bor han under sengen din, og kommer frem BARE om natten når du sover, for å hviske små Lena Alexandra strofer inn i øret ditt. Over lengre tid vil dette føre til store mentale problemer.

Lenke til kommentar
Underpants ser ut som han er en glad og aktiv fyr, som alltid er klar med å dra frem en vits.

 

Hans naturlige levested er under bukser, og han er ofte blitt observert inne i buksene, selv man ikke er sikker på hvorfor dette skjer. Underpants er ikke så stor, han pleier å være 5-10 millimeter lang, avhengig av temperatur, tidspunkt på dagen, og den proporsjonale kvontifissienten av solas tidshorisont.

 

Han liker klassisk rock, og sitter mye foran Pcen. Om natten bor han under sengen din, og kommer frem BARE om natten når du sover, for å hviske små Lena Alexandra strofer inn i øret ditt. Over lengre tid vil dette føre til store mentale problemer.

 

pululf

 

pululf er en artig kar! h*n kommer alltid med litt skremmende, men slående vitser! Han har det kuleste nicket på diskusjon!

pululf er en bie. Og alle som ikke tror på han sier han "I'm a bee, motherfucker!" til.

Hvorfor er pululf en bie spør dere? Jeg tør å gjette på at han har måttet sitte med sin 5 år gamle fetter diagnosert med lidelsen ADHD og se på Jerry Seinfeldt's nye film "Bee Movie" 3 dager i strekk. Dette fordi pappa bie og mamma bie ble sure på han etter at pululf prøvde å slikke i seg litt honning i mammas krukke :ph34r: (yep, thats right)

 

Ellers så er pululf en person som er ved normale proposisjoner!

 

DO ME! :innocent:

Lenke til kommentar
Er fra Førde, og er gutt - selv om avataren og nicket gir meg et annet inntrykk. Har skrevet at h*n er interessert i jenter under "interesser"-feltet i profilen (i tilfelle noen skulle tvile), og regner med at det er en gutt og ikke en lesbisk kvinne.

Hehe, så du forbinner Messi med en kvinne?

 

Du er 18/19 år. Heter IKKE Oddvar, men Billy the kid. Itillegg digger du apekatter.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

ei lang stund trudde eg r2d290 var kexxy ser sexsy som hadde skifta nick men dei hadde vistt berre lik avatar!!!(som eg forøvreg ikkje har mykje til overs for, stakars katt)

nor eg fyrst nevner nabbnet så tykkjer eg det er eil lite fengjande nabbn, og eg anbefal deg å byta! det er ingen som hugsar det!!!

 

han har ein nørdy signatur, og eit vikteg bosdkap sikkert

Lenke til kommentar

Schnell

 

Mange er "imot" han. Han har hatt noen heftige krangler i DNFK (Den nye Forumkafeen). Det er noen som mener at han troller. Han er 17, selv om mange skriver at "han umulig kan være mer enn 12". Han skriver nynorsk - også der har folk klaget: på hvordan han skriver.

 

Med dette sier jeg ike at jeg er enig i alt,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...