Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

L_C heter Linn Christin og er en ufattelig søt jente som har en hund, en tispe ved navn Geisha og venter på hund nummer to som kommer i Mars. Hun holder på å pusse opp sammen med kjæresten sin, som hun har vært sammen med en god stund. Hun har sånn ca. verdens søteste fregner som står godt i stil med øynene sine, og selv om hun kan virke noe "bertete" i begynnelsen er hun en kjempesnill jente med bein i nesen og hun vet hva hun står for. Linn Christin har skiftet navn tre ganger, så vidt jeg vet, fra LinnChristin til Light Alba og nå til L_C.

 

Hun er en av forumjentene som har vært her leeenge, og hun har da havnet i en chickfight eller to (vanskelig å unngå), uten at jeg skal ta opp noen bestemte episoder. Hun har troen på seriøse jenter på forumet, og jeg vet at hun egentlig vil få forumherredømme sammen med meg, Skilpadde, Snublefot og Applemania. :ph34r:

 

PS: Hun har et kjempesøtt smil som står i stil med fregnene nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eplefe er en 17 år gammel jente som heter Rebecca og kommer fra Bergen. Hun liker å blåse flammer, ta piercinger og gå tur med hunden sin Atlas (collie), samt være i kattehuset der hun koser med utallige små lodne.... ja, riktig; katter. Hun liker også, og er flink til, å ta bilder, og det hender at hun er på leting etter modeller hun kan grise ut med griseblod og deretter vise stolt frem.

 

Ellers er hun en veldig fin person, selv om flere tydeligvis har ett eller annet i mot henne, og man kan snakke med henne om alt. Taht's it for now.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...