Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bzerk1337

Spiller CS, og har ganske få poster her i forumet. Ikke mange vet hvem han er eller noe mye om han, men likevel gjør han som ganske mange som har under 200 innlegg, å skrive i denne tråden. Jeg lurer på hvilket svar han venter å få, eller om det bare er for flere poster. Han, som mange andre brukere som er lite aktive, har også ganske lite å vite om brukeren de vurderer. Jeg håper de kan vente med å poste til det er en de vet noe om. Det er ikke så mye mere å si om Bzerk1337.

Lenke til kommentar

Rampage: han hatar meg, han skriv mykje i politikk og samfann, og han tykkjer nyttårsafta er over når det ikkje er llov å skyte opp rakettar.

han er utruleg naiv, og meiner det er heilt utenkjeleg at noken alnd skulle angripe noreg, og russland spesielt er heilt utenkjeleg.

han veit ikkje kvifor nore er i afganistan

 

han var medlem 2004 og likar og sjå på faux news

Lenke til kommentar

Scnell liker ikke å pusse tennene. Han synes det er koselig å dusje. Han bor på gård (enten i rogaland eller sogn og fjordane) Han liker å trolle, og har veldig mye til felles med Kalvegodt. Skriver av og til på "Nynorsk" og av og til på bokmål (og noenganger en blanding mellom de to)

 

Opptatt av naturvern og klima .

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Schnell er en akkurat passe tykk mann i sin beste alder som bryr seg veldig mye om miljøet. Han er også veldig sparsom og sparer penger på blandt annet å ikke kjøpe poser til å plukke opp hundedritt med, han arver undertøy og han dusjer ikke så ofte som folk ellers. Han bor oppe i nord og han er glad i Celine Dion.

Han bryr seg veldig mye om helse og prøver å redde folk fra å ta selvmord i femigrillen(solarium). Schnell har også en fascinasjon for banneord og han tenker ikke så mye på de små, ubetydelige tingene i livet, som grammatikk og tannpuss.

:)

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
batnobbit: nei eg las ein plass han heit lars christian det er difor han kallar seg L_C

 

underpants: eg følar du gjorde litt narr av meiningane mine når du skreiv det på den måten :mad:, men det stemmar alt utanom at eg bur på jæren og ikkje nord ;)

Neida, jeg bare prøvde å bringe frem det positive i meningene dine som folk flest pleier å oppfatte negativt. :)

Sorry for feilen med jæren. :)

Lenke til kommentar

Underpants er aktiv i bilmerketråden , og interesserer seg for språk (skriftlig)

 

Han har ikke vært medlem så veldig lenge, og ser ut til å befinne seg for det meste i OT delen .

 

 

 

Schnell: Jeg er ikke gutt, så dersom du skulle komme med personangrep basert på at jeg er en gutt som dusjer og pusser tennene mine hver dag, så go ahead ;)RPP

Endret av L_C
Lenke til kommentar
men du har jo skrivd at du heitte lars christian :mad:

 

Schnell liker brunkrem på gutter og synes det er sundt og fint .

 

Jeg har ikke sagt at jeg heter Lars Christian nei :!: Og nei, vi er ikke venninder!

 

EDIT: Chokke jeg egentlig skulle skrive om. Han hadde ovveraskende "barnslig avartar" i forhold til bildet i profilen sin! Han skal spise en pizza i kveld som jeg gjerne skulle hatt oppskriften på! Hørtes veldig god ut. Dessuten kan han å skrive chamignon riktig, og bare det er imponerende spør du meg!

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...