Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schjellin er en 16(?) år gammel gutt som heter Ole. Han liker å stå på snowboard om vinteren og spiller WoW. Spiller også PS3. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants Gutt på 14-15 år som liker og høre på rock, gjerne fra 80 tallet ;D Han spiller også bass Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bzerk1337 Spiller CS, og har ganske få poster her i forumet. Ikke mange vet hvem han er eller noe mye om han, men likevel gjør han som ganske mange som har under 200 innlegg, å skrive i denne tråden. Jeg lurer på hvilket svar han venter å få, eller om det bare er for flere poster. Han, som mange andre brukere som er lite aktive, har også ganske lite å vite om brukeren de vurderer. Jeg håper de kan vente med å poste til det er en de vet noe om. Det er ikke så mye mere å si om Bzerk1337. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Trevakt Avataren ser eg ofte, mykje på spill, musikk og helse trur eg? så eg kjenner fyren igjen alltid når eg ser avataren. Han skriver hyggelige og fornuftige innlegg. sikkert ein grei kar, også er har han like gammel som meg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 xersess !!! du har 1337 innlegg nå Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Trevakt, litt spesiell fyr som tydeligvis synes 1337 innlegg er noe å skryte av. Ellers så har han masse interessante meninger og ble med i 05. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Rampage: han hatar meg, han skriv mykje i politikk og samfann, og han tykkjer nyttårsafta er over når det ikkje er llov å skyte opp rakettar. han er utruleg naiv, og meiner det er heilt utenkjeleg at noken alnd skulle angripe noreg, og russland spesielt er heilt utenkjeleg. han veit ikkje kvifor nore er i afganistan han var medlem 2004 og likar og sjå på faux news Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Scnell liker ikke å pusse tennene. Han synes det er koselig å dusje. Han bor på gård (enten i rogaland eller sogn og fjordane) Han liker å trolle, og har veldig mye til felles med Kalvegodt. Skriver av og til på "Nynorsk" og av og til på bokmål (og noenganger en blanding mellom de to) Opptatt av naturvern og klima . Endret 9. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 L_C har en hawt avatar , og har vært medlem gaanske lenge. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 L_C har en hawt avatar , og har vært medlem gaanske lenge. Wheelman er tøff. Han sitter i rullestol og er en koselig bruker (etter hva jeg har fått inntrykk av) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Wheelman sitter i rullestol, vet mye om data og er profeten i "hva velger du"-tråden. edit: L_C har et rart forumnavn, og som wheelman sier, vært medlem lenge Endret 9. februar 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 L_C: eg kan desvere ikje seie alt eg tykjer omLC får det ville vore personangrep. man viss eg ikkje hugsar feil så heiter han Lars Christian og vart medlem 2005, han pussar tennan kvar dag og kaster vekk tida på si unyttige ting Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Schnell er en akkurat passe tykk mann i sin beste alder som bryr seg veldig mye om miljøet. Han er også veldig sparsom og sparer penger på blandt annet å ikke kjøpe poser til å plukke opp hundedritt med, han arver undertøy og han dusjer ikke så ofte som folk ellers. Han bor oppe i nord og han er glad i Celine Dion. Han bryr seg veldig mye om helse og prøver å redde folk fra å ta selvmord i femigrillen(solarium). Schnell har også en fascinasjon for banneord og han tenker ikke så mye på de små, ubetydelige tingene i livet, som grammatikk og tannpuss. Endret 9. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er ikke L_C en kvinne..? Eller er jeg på bærtur nå? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 batnobbit: nei eg las ein plass han heit lars christian det er difor han kallar seg L_C underpants: eg følar du gjorde litt narr av meiningane mine når du skreiv det på den måten , men det stemmar alt utanom at eg bur på jæren og ikkje nord Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 batnobbit: nei eg las ein plass han heit lars christian det er difor han kallar seg L_C underpants: eg følar du gjorde litt narr av meiningane mine når du skreiv det på den måten , men det stemmar alt utanom at eg bur på jæren og ikkje nord Neida, jeg bare prøvde å bringe frem det positive i meningene dine som folk flest pleier å oppfatte negativt. Sorry for feilen med jæren. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Underpants er aktiv i bilmerketråden , og interesserer seg for språk (skriftlig) Han har ikke vært medlem så veldig lenge, og ser ut til å befinne seg for det meste i OT delen . Schnell: Jeg er ikke gutt, så dersom du skulle komme med personangrep basert på at jeg er en gutt som dusjer og pusser tennene mine hver dag, så go ahead RPP Endret 9. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 L_C er jente her på forumet, hun er vel venninde med Zaaros (?). Hu er blond, kjører VW Polo, skal skaffe seg hund i Mars/april eller no, liker PS3. Hun har samboer. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 men du har jo skrivd at du heitte lars christian Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) men du har jo skrivd at du heitte lars christian Schnell liker brunkrem på gutter og synes det er sundt og fint . Jeg har ikke sagt at jeg heter Lars Christian nei :!: Og nei, vi er ikke venninder! EDIT: Chokke jeg egentlig skulle skrive om. Han hadde ovveraskende "barnslig avartar" i forhold til bildet i profilen sin! Han skal spise en pizza i kveld som jeg gjerne skulle hatt oppskriften på! Hørtes veldig god ut. Dessuten kan han å skrive chamignon riktig, og bare det er imponerende spør du meg! Endret 9. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå