Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Schnell er et lite troll med mange forskjellige meninger om relgion, klær og hygiene, enn det andre har. Han skriver nynorsk men prøver så godt han kan å rette de feilene han skriver. Han har lagd sin egen relgion også. ;)

 

EDIT: Rampage vet jeg ikke så mye om dessverre. Han heter Aleksander og kommer fra Trondheim. Tror jeg så han en kjapp tur innom Scientology protest-aksjonen tråden hvis jeg ikke husker feil?

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

då tek vel eg håks om eg ikkje tek feil.

 

håks pleier å jogge på sundags morgoner fordi han ikkje vil ha kviser og bli feit.han heiter vidun eller noke sånt til førenabben, medan håks har noke med etternavnet hans å gjere. han er nokså frek mor meg, men sikkert ein hyggjeleg kar

Lenke til kommentar

Schnell er småparanoid og tror at folk flest er ute etter å ta ham eller gjøre narr av ham, selv når de er hyggelige. Han liker også å krangle, men har innimellom perioder der han forsøker å holde seg saklig og ta til seg diverse råd. Schnell er mao til en viss grad søt. :)

Lenke til kommentar

Overdox er 35 år, blir 36 i år. Han kommer egentlig fra Nordland, men har bodd store deler av sitt liv i Burkina Faso og Surinam, før han flyttet tilbake til Norge og bosatte seg på Svalbard. Fritidsinteresser har han nok av. Jeg kan nevne at han er norgesmester i synkronstuping, og han deltar årlig i det finske mesterskapet i konebæring - hvor han kom på en respektabel tredjeplass i fjor, men håper på førsteplassen i år siden han har skaffet seg en ny og lettere kone.

 

Han har ganske få innlegg til å ha vært registrert så lenge, men det er fordi han må sykle fra Svalbard til sivilisasjonen (Oslo, eller i hvert fall sør for Trondheim) for å sjekke mailen og skrive på forumet - siden de ikke har internett, telefon eller TV så langt nord.

 

 

Edt: Skriveleif.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Overdox er 35 år, blir 36 i år. Han kommer egentlig fra Nordland, men har bodd store deler av sitt liv i Burkina Faso og Surinam, før han flyttet tilbake til Norge og bosatte seg på Svalbard. Fritidsinteresser har han nok av. Jeg kan nevne at han er norgesmester i synkronstuping, og han deltar årlig i det finske mesterskapet i konebæring - hvor han kom på en respektabel tredjeplass i fjor, men håper på førsteplassen i år siden han har skaffet seg en ny og lettere kone.

 

Han har ganske få innlegg til å ha vært registrert så lenge, men det er fordi han må sykle fra Svalbard til sivilisasjonen (Oslo, eller i hvert fall sør for Trondheim) for å sjekke mailen og skrive på forumet - siden de ikke har internett, telefon eller TV så langt nord.

 

 

Edt: Skriveleif.

 

Hvordan visste du alt det? :ohmy:

Lenke til kommentar

Oddvar Knus

Dette vet jeg om deg: Du er glad i bilen din. Mennesker som er glad i bilden sin, er ofte folk som ikke har så mye annet å være glad i. Ikke noe kjæreste. Ikke noe familie, kanskje rett og slett litt ensom. Du har mange inlegg på forumet her i og med at du ikke har vert bruker av dette forumet så lenge. Men lykken i livet ditt er kanskje å kjøre rundt Volkswagen din. Du henger deg ofte opp i ting, og en av disse tingene kan har vert forurensningen som bilen din slipper ut. Da var det nok en trøst da du kom innom en side som heter klimaskepsis.no. En side om at klimaendringene ikke skyldes menneskene. Jeg skulle gjerne ha forklart deg at om dette, så du kunne ha forstått hvor lettlurt du er men dette er ikke en tråd for det. Jeg vet også at du ikke har skjegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...