Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valkyria:

 

Spiller gitar og er da selfølgelig å finne en god del på Musikkskaping og instrumenter-delen av forumet :) Hører på metall og har lyst på en Alexi Laiho-signaturgitar (som forsåvidt er en jævla feit gitar!). Knakendes hyggelig fyr.

 

Og selfølgelig er han enda kulere når det da har seg slik at han har samme fornavn som meg :)

Lenke til kommentar

Hanne liker å lese böker og er kjäresten til flodhest. Veronica er venninna til Hanne. Begge liker å poste bilder av seg selv på fest. Glade jenter. De liker rett og slett livet. Hanne tar seg en fest i ny og ne og trives med det. Glad i barn. Har värt medlem lenge - det respekterer jeg.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Hanne liker å lese böker og er kjäresten til flodhest. Veronica er venninna til Hanne. Begge liker å poste bilder av seg selv på fest. Glade jenter. De liker rett og slett livet. Hanne tar seg en fest i ny og ne og trives med det. Glad i barn. Har värt medlem lenge - det respekterer jeg.

Poster masse bilder i RPP, og har skjegg. Må innrømme at det er ganske sjelden jeg ser ham utenfor RPP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...