Schnell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 HighlinDSg er ein artig liten gut. han er ein 24 år gammal gut og han bur i stavanger. han likar å fiske og elskar fluebinding. Når har har tid, hender det at han sett seg ned og les harry potter medan han drikk ein varm kopp med te! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Schnell: mange rare poster, og tror han er jesus bror ^^ snakker nynorsk og er 100 år gammel. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Valkyria: Spiller gitar og er da selfølgelig å finne en god del på Musikkskaping og instrumenter-delen av forumet Hører på metall og har lyst på en Alexi Laiho-signaturgitar (som forsåvidt er en jævla feit gitar!). Knakendes hyggelig fyr. Og selfølgelig er han enda kulere når det da har seg slik at han har samme fornavn som meg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 fBlikeng: Virker som en kul fyr som spiller i band, hører på metal og er aktiv i musikk delen. Har ikke sett så mye til ham. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 sett sebbe ein del på musikk. tydelig at han liker pink floyd, litt i alle fall? "the wall logoen på bilde". ein bruker eg ser ofte i alle fall, som skriver hyggelege innlegg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 xersess: Pink Floyd fan så det suser, hører på mye annet bra. Ser han ofte på musikk, skriver mye bra. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sebbe Heter Sebastian, liker musikk og tydligvis fan av Pink Floyd. Spiller ELgitar og kjører twin tip gjør han også Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Slask Bor i rjukan og foretrekker dataen fremfor et par skamheite søstre. Litt avhengig av dnfk Endret 1. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 PepsiCo: Fælt glad i pepsi Liker Stewe Irwin sine programmer Er mest aktiv i OT-Baren Født 12 Februar 1989 Bor i Lunde, Telemark Har 4687 innlegg og en rar mailadresse Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ^^ingenting. Vitsen med å sitere profilen? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hanne liker å lese böker og er kjäresten til flodhest. Veronica er venninna til Hanne. Begge liker å poste bilder av seg selv på fest. Glade jenter. De liker rett og slett livet. Hanne tar seg en fest i ny og ne og trives med det. Glad i barn. Har värt medlem lenge - det respekterer jeg. Endret 1. februar 2008 av Sidious Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Joda, alt skulle stemme. ^^ Endret 4. februar 2008 av Hanne:) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hanne liker å lese böker og er kjäresten til flodhest. Veronica er venninna til Hanne. Begge liker å poste bilder av seg selv på fest. Glade jenter. De liker rett og slett livet. Hanne tar seg en fest i ny og ne og trives med det. Glad i barn. Har värt medlem lenge - det respekterer jeg. Poster masse bilder i RPP, og har skjegg. Må innrømme at det er ganske sjelden jeg ser ham utenfor RPP. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lurer på om jeg har tatt deg før menmen... Oddvar Knus: Han ser ut til å like Volkswagen Regner med det ikke er gamle VAG'er? Han liker aper, særlig de som knuser ting Wohooo Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) HighlineDSG: Er audiofil(?) Liker ikke moderatorer som ødelegger signaturer Bryter retningslinjene Er glad i smileys Wheelman: Er aktiv flere steder jeg SO er et koselig sted ja Han er glad i kake ja. Men nå er jeg vel strengt tatt glad i Penis-Trygve Endret 1. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Special Force: Liten soldat, får jeg følelsen av. Sett han stort sett over alt på forumet, ikke minst i tidligere SO Folde gjør han også, noe du som leser også burde gjøre! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=254688 Også er han muligens glad i kake Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Adrian er 15/16 år gammel og bor på Nøtterøy. Han sitter dessverre i rullestol og har veldig god maskinvare Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sandelama har stor interesse for mat, og han spiser mye. Han har spist Mikke-spill på Playstation 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Sandelama har stor interesse for mat, og han spiser mye.Han har spist Mikke-spill på Playstation 1 Endret 2. februar 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 cokke likar brune bamsar, han liker biff og bernesaus og han er 18 år gamal. han spelar wwow og han hoppar på trampis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå