Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var litt usikker på om det var jente, eller en gutt med femi avatar - måtte sjekk profilen. :p Skrev litt guttete, og klarte å se at det var en Passat i avataren, men jeg tok feil.

*host* tok du meg, eller han over meg igjen??

for jeg ser nemli ikke noe passat i min avatar ;)

Det var kanskje meg hans skrev om (litt seint) Men hva i syke faen( :p ) er femi med avataren min???

Endret av HighlineDSG
Lenke til kommentar
Var litt usikker på om det var jente, eller en gutt med femi avatar - måtte sjekk profilen. :p Skrev litt guttete, og klarte å se at det var en Passat i avataren, men jeg tok feil.

*host* tok du meg, eller han over meg igjen??

for jeg ser nemli ikke noe passat i min avatar ;)

Syntes du virket som en gutt med femi avatar, siden du så at det var en Passat (VW) i avataren til brukeren over - og jenter pleier ikke å se forskjell på en Saab og en Honda, det er gudd så lenge lakken og bakgrunnslyset i instrumentene er riktig liksom.

Ehehehe

Lenke til kommentar
Missy TommeN:

Liker vel å ha "jentenick". Tror han er en liten jævel som finner på mye tull der han bor :p Drikkeparty med konkurranser som man finner i signaturen.... :p

Huff, heldigvis ikke min tråd det der :p haha.. Synest bare den var morsomt dårlig :p

ONtopic: Kuldesjokk

Kan liker ikke kulden, han tror honda drar damer. Han liker isopor peniser og han vil ikke dø alene. Tror jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...