WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 thewiz: heter marius irl (?) håper jeg ikke bommet nå Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 thewiz: heter marius irl (?) håper jeg ikke bommet nå You did ^^ Epletyv, er ei jente som er født i 91' (?). Har sett henne litt rundt om kring her på forumet, og har lest mange morsomme innlegg fra den kanten ;> Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Thewiz heter ikke marius irl og holder med verdens beste band <3 CoB Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Var litt usikker på om det var jente, eller en gutt med femi avatar - måtte sjekk profilen. Skrev litt guttete, og klarte å se at det var en Passat i avataren, men jeg tok feil. *host* tok du meg, eller han over meg igjen?? for jeg ser nemli ikke noe passat i min avatar Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Var litt usikker på om det var jente, eller en gutt med femi avatar - måtte sjekk profilen. Skrev litt guttete, og klarte å se at det var en Passat i avataren, men jeg tok feil. *host* tok du meg, eller han over meg igjen?? for jeg ser nemli ikke noe passat i min avatar Det var kanskje meg hans skrev om (litt seint) Men hva i syke faen( ) er femi med avataren min??? Endret 22. januar 2008 av HighlineDSG Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 HighlineDSG liker VW og er fra samme byen som meg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 sandelma er en bruker jeg aldri har sett eller hørt om, poster relativt mye i denne tråden og har lengre fartstid men mindre innlegg enn meg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Var litt usikker på om det var jente, eller en gutt med femi avatar - måtte sjekk profilen. Skrev litt guttete, og klarte å se at det var en Passat i avataren, men jeg tok feil. *host* tok du meg, eller han over meg igjen?? for jeg ser nemli ikke noe passat i min avatar Syntes du virket som en gutt med femi avatar, siden du så at det var en Passat (VW) i avataren til brukeren over - og jenter pleier ikke å se forskjell på en Saab og en Honda, det er gudd så lenge lakken og bakgrunnslyset i instrumentene er riktig liksom. Ehehehe Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 faen så folket hopper over meg da!!! nestemann sier hva de vet om meg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Valkyria er en 17 år gammel gitarist fra bergen. Han spiller for tiden på en Fender Strat, liker metall og Mythbusters og PCer. Han er ofte å se i musikk-delen av forumet, har særlig sett ham endel i Gitar-tråden Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Valkyria er en 17 år gammel små agressiv gutt, som sansen for guitarer... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Edge er en person jeg ser ofte i forumet men vet heller lite om, henger mye i sosialt og OTbaren etter det jeg vet Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 SpecialForce: en gutt som ingen vet noe om? Dere hopper bare over meg! Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) SpecialForce: en gutt som ingen vet noe om?Dere hopper bare over meg! You go, sister! Endret 22. januar 2008 av Joppa-ninijo Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 You go, sister! Nå var det edge som postet først... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Het Sirslask før og har vært med på HW.no treff, alt jeg vet eller kan tippe at han heter Mikkel... Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Missy TommeN: Liker vel å ha "jentenick". Tror han er en liten jævel som finner på mye tull der han bor Drikkeparty med konkurranser som man finner i signaturen.... Huff, heldigvis ikke min tråd det der haha.. Synest bare den var morsomt dårlig ONtopic: Kuldesjokk Kan liker ikke kulden, han tror honda drar damer. Han liker isopor peniser og han vil ikke dø alene. Tror jeg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Missy TommeN: Liker å feste, bor i Bømlo og er født den 19 mai 1986. Har et nick som kan få andre til å tro at han er jente, men han hevder at han er gutt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Missy Tommen, bomma nok på flere punkter der Edit: Waka-jawaka. Er/har vært Trommis. Heter Torstein. eldre enn meg. (21) liker rock og musikk generelt. Endret 28. januar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Virker som en grei kar, henger en del her i "sosialt" og en del i musikkdelen av forumet. Skal også på skitreffet til Diskusjon.no (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå