binko Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Eplefe: Liker moderne band som "My Chemical Romance" og Backstreet Boys. Kan godt kose en torsdags kveld. Over msn. Med Binkoer. Avhengig kafè-student, pratsom, avansert, og spesiell. Liker ikke å bli kritisert over en lav sko. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) eplefe Søt jente som bor i Bergen. Hun digger å spamme i DNFK, var konge (eller, dronning) i SO6. Hun har vært hos mrbjoern en helg. Ellers skal hun på The Cure konsert i begynnelsen av Februar... Jah, mye mer, men vet ikke om jeg gidder skrive alt xD EDIT: "litt" sen der ja... Binko Han er litt små homo med meg på msn, men er 100% straight i virkeligheten. Ellers er han utrolig koselig, artig å snakke med, og gramatikken hans på msn er Skulle gjerne kommet med ett eksempel, men jeg har ingen for hånden, atm... =/ Endret 17. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 mrbjoern er en av de tøffeste her på forumet. Han er en mann av sin viten og eier alle bøkene om "Alt og ingenting." Og viss du kødder med han får du bank, han har nemlig svart belte i Tae kwon do. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 mrbjoern er en av de tøffeste her på forumet. Han er en mann av sin viten og eier alle bøkene om "Alt og ingenting." Og viss du kødder med han får du bank, han har nemlig svart belte i Tae kwon do. det er vel rødt som jeg vet da men :/ Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Qbab har over 15 år slitt med ekstrem overvekt. Han er daglig leder i sin lokale dartklubb og bruker mye tid på å bygge modellbiler. Han liker å synge i dusjen og er stor fan av gruppa Boyz 2 Men. For tiden jobber han litt i Prisguide.no og trives med deg og har siden 11/11-2005 klart å skjule sitt egentlige jeg. Han har nemlig fått seg et tøft avatar. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 danno_O Kommer fra Lillehammer er 19år, og intreserer seg for en del ting Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 samebror er en gal sjøsame, som tydligvis liker hjemmebrent.. er tydligvis fotball som er greia hans... det er det jeg vet Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Kim er enten er født i 1988! han har en del poster i OT-baren og ved avataren å dømme kanskje forelsket? mer enn det vet jeg dessverre ikke Endret 18. januar 2008 av Morten Porten Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Moren Porten er akkurat like gammel som meg, '91-modell Han er ikke så ny til forumet, men har ikke postet så mye. Han spiller Halo (1/2/3? Hvem vet!), som forsåvidt er knallspill. Ser ut som en hyggelig kar Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 fBlikeng: Spiller Black Metal og er i bandet blåsertopp. hyggelig fyr Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Veit ikke egentlig ikke så mye om Valkyria. Jeg tror jeg har sett deg en del i musikkdelen av forumet. Mulig metal. Det bør jeg egentlig skjønne utifra avataren din. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Har OMSE som initialer(mangler bare en H, hehe) Hardbarka metallhead, pessimist og snuser. Bor i Oslo, elsker enga og er 16 år. Han er god og rund, og elsker grilling. Han er så absolutt ikke feminist, og han er ikke så fan av homofile Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Helpel liker fotball og er mest aktiv i foball forumet, ellers så liker han Venner, Jul, Guitar Hero, PC, Matlaging, Historie, Literatur, Gode filmer,. Hna er født i 92 sånn som meg, ellers vet jeg ikke no mer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Noe sier meg at du holder med Real Madrid. Fotballentuasiast født i 92. Du er kanskje litt sporty? Henger mye i OT-delen av forumet vårt. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Penis Trygve: Rekner med du er gutt, har spillt minesveiper med Zethyr, spiller mye musikk, har egen tøs, liker aids og har vært på roskilde? Mer vet jeg dessverre ikke.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Missy TommeN: Liker vel å ha "jentenick". Tror han er en liten jævel som finner på mye tull der han bor Drikkeparty med konkurranser som man finner i signaturen.... Endret 22. januar 2008 av HighlineDSG Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Du over er bilfreak. Veldig stusslig signatur VW er tingen? Har Jaguar som bakgrunn til pcn. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Var litt usikker på om det var jente, eller en gutt med femi avatar - måtte sjekk profilen. Skrev litt guttete, og klarte å se at det var en Passat i avataren, men jeg tok feil. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Karen over heter overraskende nok ikke Oddvar. Har en flott fjortissignatur og tilbringer mesteparten av tiden sin i OT-Baren og Sosialt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Kjenner igjen avatar og brukernavn, men klarer ikke helt å plassere brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå