Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Oddvar Knus

Navn: Oddvar Knus

Født:18 Okt 1989

 

Ble medlem:31/10-2006

Mest aktiv: OT-baren

 

Hva vet vi om denne personen? Vel han er ikke så veldig aktiv, bor i Cidade de Deus og henger på forumet sin OT del.

Spiller gitar, sikkert flink. Har en noe merkelig signatur, men retter det opp med heller tøff avatar som gjenspeiler han som bruker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heter Ole Marius Aalton, er 88 modell, bor på Raufoss, gikk Elektro, Salg og Service, spiller fotball (?) , ser på Lost, Heroes og Prison break (<3). Han var admin, men nå er han tilbake med vanlig brukerstatus. Dette er bare overfladisk info, men ettersom han er en koselig fyr, vil jeg gjerne vite mer.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Bare for å rette litt; jeg går ikke på noen skole, men jobber på HOFF Potetindustrier på Gjøvik for tiden. :)

KittyCat

Navn: Ida Elisabeth Løkken

Født: 31. Desember 1990

Fra: Vinterbro, 30 min fra Oslo by.

 

Ble medlem: 17/07-2006

Mest aktiv: OT-baren

 

Hva vet jeg?:[/b] En nydelig jente på 17 år, ja hun er lovlig :wee: Hun bor et lite stykke utenfor Oslo, går på skole og er ellers en utrolig hyggelig og samtidig veldig koselig person å snakke med. Skriver en del på forumet, vet alt for mye om meg. Hun var den 104314 personen som registrerte seg på forumet og har vært aktiv siden.

Og hun har en aldeles nydelig stump :love:

Endret av Aalton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Waka-Jawaka

 

Heter Torstein F, har vært medle i snart 5 år her. Har set tfyren før, da under et annet navn, nemlig DemonFudge, før det var det vel et og, men det husker jeg ærlig talt ikke.

 

Fyren er hyggelig og grei, liker ROCK og bor i Akershus, nærmere bestemt Ski.

 

EDIT- VOLCOV!

Endret av edge
Lenke til kommentar

Helpel heiter Heljar, om me skal tru det han skriv i profilen. Eg går ut i frå at vedkommande er ein gut. Heljar har 119 kumulative postar, og er mest aktiv i fotballforumet. Vidare er Heljar fødd i 19. juli 1992, og bur i Oslo. På fritida speler han fotball, heng med vener, rockar i GH, lagar mat, les historie og litteratur og ser gode filmar. Dessutan er han glad i julehøgtida.

 

Dette var fritt etter forumprofilen hans. Utanom det veit eg ikkje verken ditt eller datt om fyren! :D

Lenke til kommentar

Frigata

 

Navn: Olav

Bosted: Bergen

Fødelsdato: 23. Mars 1986

 

Frigata er en bergenser som meg selv, som skriver nynorsk på forumet (vet ikke om dette er hans hovedmål eller sidemål). Han virker interessert i snowboarding og jus (etter hans innlegg å dømme og signaturen) og utenom det har jeg ikke sett så mye til ham som har festet seg til minnet. :)

Lenke til kommentar

Eplefe

 

Navn: Rebecca

Bosted: Bergen

Alder: 17

 

Verdens beste jente og venninne. Er alltid der og dømmer aldri. Kan ha en bitende humor som ikke alle er så veldig begeistret for, men..

Fe liker bodymod. og ganske hard musikk. Klesstilen kan kalles sær men kul, akkurat slik jenta selv er. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...