Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Oddvar Knus Navn: Oddvar Knus Født:18 Okt 1989 Ble medlem:31/10-2006 Mest aktiv: OT-baren Hva vet vi om denne personen? Vel han er ikke så veldig aktiv, bor i Cidade de Deus og henger på forumet sin OT del. Spiller gitar, sikkert flink. Har en noe merkelig signatur, men retter det opp med heller tøff avatar som gjenspeiler han som bruker Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Heter Ole Marius Aalton, er 88 modell, bor på Raufoss, gikk Elektro, Salg og Service, spiller fotball (?) , ser på Lost, Heroes og Prison break (<3). Han var admin, men nå er han tilbake med vanlig brukerstatus. Dette er bare overfladisk info, men ettersom han er en koselig fyr, vil jeg gjerne vite mer. Endret 13. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Bare for å rette litt; jeg går ikke på noen skole, men jobber på HOFF Potetindustrier på Gjøvik for tiden. KittyCat Navn: Ida Elisabeth Løkken Født: 31. Desember 1990 Fra: Vinterbro, 30 min fra Oslo by. Ble medlem: 17/07-2006 Mest aktiv: OT-baren Hva vet jeg?:[/b] En nydelig jente på 17 år, ja hun er lovlig Hun bor et lite stykke utenfor Oslo, går på skole og er ellers en utrolig hyggelig og samtidig veldig koselig person å snakke med. Skriver en del på forumet, vet alt for mye om meg. Hun var den 104314 personen som registrerte seg på forumet og har vært aktiv siden. Og hun har en aldeles nydelig stump Endret 13. januar 2008 av Aalton 1 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Min eks-favoritt-admin. Heter Ole Marius Aalton. Er totning. Liker å gå med rosa cowboyhatter han hevder ikke er hans. Virker gamlere enn han er. Koselig fyr som man alltid kan tulle med. Og så skal han gifte seg om 10 år. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: En jente som er veldig glad i "Den nye forumkafeen" Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jokkulf: Veldig glad i Turboneger, og er tydeligvis like gammel som meg, '91 modell. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Blikeng: Navn: Fredrik A. Blikeng Bosted: Molde Fødselsdata: 18 Mar 1991 Sansynlig hobby: Gitar Ellers så vet jeg at du liker metal, og helt siden du oppdaget sjangeren har du vært interisert i å lage den typen musikk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dj_eLmO: Født 17 Juli 1988 og har 317 innlegg i OT-baren. Har vært medlem på dette forumet en god stund. Ellers så vet jeg ikke så mye om han gitt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Waka-Jawaka Heter Torstein F, har vært medle i snart 5 år her. Har set tfyren før, da under et annet navn, nemlig DemonFudge, før det var det vel et og, men det husker jeg ærlig talt ikke. Fyren er hyggelig og grei, liker ROCK og bor i Akershus, nærmere bestemt Ski. EDIT- VOLCOV! Endret 14. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 edge virker litt sær, men det er utelukkende positivt. Han har infrarøde varmemålere på jobben. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kibs virker som en koselig jente, sett henne mye i DNFK... Er en skikkelig OT-tøs Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Sorry starta rett på første side Endret 15. januar 2008 av Helpel Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Helpel heiter Heljar, om me skal tru det han skriv i profilen. Eg går ut i frå at vedkommande er ein gut. Heljar har 119 kumulative postar, og er mest aktiv i fotballforumet. Vidare er Heljar fødd i 19. juli 1992, og bur i Oslo. På fritida speler han fotball, heng med vener, rockar i GH, lagar mat, les historie og litteratur og ser gode filmar. Dessutan er han glad i julehøgtida. Dette var fritt etter forumprofilen hans. Utanom det veit eg ikkje verken ditt eller datt om fyren! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Frigata Navn: Olav Bosted: Bergen Fødelsdato: 23. Mars 1986 Frigata er en bergenser som meg selv, som skriver nynorsk på forumet (vet ikke om dette er hans hovedmål eller sidemål). Han virker interessert i snowboarding og jus (etter hans innlegg å dømme og signaturen) og utenom det har jeg ikke sett så mye til ham som har festet seg til minnet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eplefe Navn: Rebecca Bosted: Bergen Alder: 17 Verdens beste jente og venninne. Er alltid der og dømmer aldri. Kan ha en bitende humor som ikke alle er så veldig begeistret for, men.. Fe liker bodymod. og ganske hard musikk. Klesstilen kan kalles sær men kul, akkurat slik jenta selv er. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kibs er en jente.. Tror jeg Ho liker metall og er venn med Eple.. Så vi har noe til felles! Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Den Store P har jeg faktisk aldri sett før...Tror kanskje jeg så avataren din ett sted, men vet ikke noe annet.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 En fotballidiot () som bor i go'byen Stavanger. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Liker seg godt i OT baren. Vil bli kalt Billy the Kid. Bursdag 18 Okt 1989 Bosted Cidade de Deus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Rasch Har selvinnsikt nok til å innrømme sine feil angående om jeg er emo eller ikke. Grei fyr som bommer røyk i bytte mot tyggis. Er 22 år. Hang en del i SO6, og trives best i OT-baren. Mener selv at militæret var den beste tiden i hans liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå