Schnell Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 edge: eg hugsar han hadde bildet av ein mann på avataren ,av ein eller annan grunn ein sånn avatar eg hugsar eg hugsar og at edge ikje respekter dyslektikara¨r han likar og bowle med mobiltelefonar og han lik og kaste flasker Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Schnell: Hadde perulv avatar før og snakker nynorsk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Latterkongen fyller 13 år i dag! Også brukte han en w00t-smily som avatar før. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) latterkongen er 11-12 år gammel, spiller Runscape om jeg ikke tar feil og gjør ikke spesiellt mye annet enn det og spammer på forumet. Eller nudger alle på MSN Endret 13. januar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Mikkel Slask het SirSlask på forumet før og han hadde tigergutt som avatar!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 latterkongen er 11-12 år gammel, spiller Runscape om jeg ikke tar feil og gjør ikke spesiellt mye annet enn det og spammer på forumet. Eller nudger alle på MSN Mikkel Slask, 16 år, henger ca. to år etter i forumhistorien, er mest sannsynlig en nerd, disser Latterkongen for spamming, har selv over 5000 innlegg i OT-delen. Ser ikke bort fra at han er en grei kar. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 PencilCase En av forumet største berømtheter. Han har mange, og, som oftest, morsome politiske meninger, og klarer alltid å vri noe til å bli morsomt! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) wheelman har bursdag 20 mars, to dager etter meg, men han er 92 modell Han er fra nøtterøy han liker å le aktiv forumbruker og han har bra avatar Latterkongen: han er best til å le han har bursdag(tror jeg) han er sur på pencilcase eller nutcase som jeg liker å kalle ham! Edit: gratulerer med dagen til latterkongen! Endret 13. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Off-topic slettet (neste bruker skal skrive om Sonja84, ikke meg). Endret 13. januar 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Sonja84 studerer medisin, men liker visst ikke eksamener. Også følger hun med på Heroes, Prison Break, Lost og Idol. Endret 13. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Skagen har peiling på synther Hjalp meg når jeg trengte hjelp med softsynthene mine. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 fBlikeng liker Black Metal. Han har vært med i i alle fall to band og holder på med et en mans prosjekt. Hyggelig kar Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 batnobbit er 14 år. han likr og blackmetall og han virker som ein hyggjeleg fyr. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Schnell påstår at han er 17 år gammel(men han er vel 12), han pusser ikke tennene og nekter å bruke tid på "unødvendige" ting som hygiene. Han skifter vekslevis fra nynorsk til bokmål, han kan åpenbart ikke skrive, han har ingen venner og alle ser ut til å mislike ham. Endret 13. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Kitty er verdens søteste jente. Hun har det skumle navnet Ida ELISABETH, og er ellers yngre enn meg. Hun har en ganske bred musikksmak, og liker blant annet det nyeste Sentenced. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Kittycat respekterer kun mainstram-personer (virker det som), og tror ikke på folk når de sier hvor gamle de er. je€g vil tro kitty cat er ca 14 på grunn av det teite fjortisnavnet. Hun har tydeligvis ett problem med at jeg veksler mellom å skrive bokmål og nynorsk (noe jeg gjør automatisk siden jeg skriver nynorsk like bra som bokmål) hun er fra tromsø, og skriver sånn 100 innlegg i forumkafèen. hun henger seg på det de fleste andre sier. og hun tror jeg ikke bruker tid på hyegiene fordi jeg ikke pusser tennene hver dag kibs er kompis med kittykatt visst nok, og har en rar avatar. vet ikke så mye om han, men skriver maaaaasse i forumcafèen. Endret 13. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Schnell Halvt tysk? Og han liker å sladre til mora si. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Schjellin Navn: Ole Tobias Født: 16 Juli 1992 Ble Bruker: 22/11-2006 Mest Aktiv: World of Warcraft (827 innlegg / 44% av dette hans aktive innlegg) Litt om personen: Han bruker en Dell, og har en generell interesse for data og forum. Liker å spille på PS3 og er ellers aktiv ute om vinteren på snowboard. En aktiv person med et liv utenom forumet. Endret 13. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Aalton, Karen heter Ole Marius Aalton, som vist i nicket. Han var admin på forumet i en periode, noe han tydligvis har sluttet med. Han er vel 19 år, mest aktiv i OT-baren og har vært på forumett i 4 år. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Spiller gitar, og har samme gitaren som meg (Gibson SG, aye?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå