Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
latterkongen er 11-12 år gammel, spiller Runscape om jeg ikke tar feil og gjør ikke spesiellt mye annet enn det og spammer på forumet. :p

Eller nudger alle på MSN

Mikkel Slask, 16 år, henger ca. to år etter i forumhistorien, er mest sannsynlig en nerd, disser Latterkongen for spamming, har selv over 5000 innlegg i OT-delen. Ser ikke bort fra at han er en grei kar.

:p

Lenke til kommentar

wheelman har bursdag 20 mars, to dager etter meg, men han er 92 modell

Han er fra nøtterøy

han liker å le

aktiv forumbruker

og han har bra avatar

Latterkongen: han er best til å le

han har bursdag(tror jeg)

han er sur på pencilcase eller nutcase som jeg liker å kalle ham!

Edit: gratulerer med dagen til latterkongen!

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Schnell påstår at han er 17 år gammel(men han er vel 12), han pusser ikke tennene og nekter å bruke tid på "unødvendige" ting som hygiene. Han skifter vekslevis fra nynorsk til bokmål, han kan åpenbart ikke skrive, han har ingen venner og alle ser ut til å mislike ham.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Kittycat respekterer kun mainstram-personer (virker det som), og tror ikke på folk når de sier hvor gamle de er.

je€g vil tro kitty cat er ca 14 på grunn av det teite fjortisnavnet. Hun har tydeligvis ett problem med at jeg veksler mellom å skrive bokmål og nynorsk (noe jeg gjør automatisk siden jeg skriver nynorsk like bra som bokmål)

hun er fra tromsø, og skriver sånn 100 innlegg i forumkafèen. hun henger seg på det de fleste andre sier.

og hun tror jeg ikke bruker tid på hyegiene fordi jeg ikke pusser tennene hver dag

kibs er kompis med kittykatt visst nok, og har en rar avatar. vet ikke så mye om han, men skriver maaaaasse i forumcafèen.

Endret av Schnell
Lenke til kommentar

Schjellin

Navn: Ole Tobias

Født: 16 Juli 1992

Ble Bruker: 22/11-2006

Mest Aktiv: World of Warcraft (827 innlegg / 44% av dette hans aktive innlegg)

Litt om personen:

Han bruker en Dell, og har en generell interesse for data og forum. Liker å spille på PS3 og er ellers aktiv ute om vinteren på snowboard. En aktiv person med et liv utenom forumet.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...