Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IntoGear er en utadvendt type, når han først er ute blant folk og kommet litt i siget, riktig nok. Men etter egen mening syns han at han sitter litt for mye inne, forran PC-en og surfer på nettet og spiller spill. Han drømmer om å bli arkitekt, og har en fasinasjon med alt som er strukturert, enkelt og elegant. Mattematikk er ikke hans svakeste fag, men han vurderer ikke å bli mattematiker selv om han har et visst annlegg for det. Derimot syns han fysikk er alle tiders.

Alt i alt en kjekk kar, terningkast: seks.

Lenke til kommentar

SLI:

Gamer. Elsker hardware, fortrinnsvis nVidia på skjermkortfronten og har en jævel av en rigg. Fan av BF3 og engasjert i miljøet virker det som. Sett han mye i BF3-tråden.

Rattlebone:

Relativt nyopprettet bruker, men har rukket å terge på seg moderatorene alt.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

En som studerer i Wales, utvikler ett spill i Java, liker Opeth veldig godt og er en ponyfag. Han tar også feil i hvor mye jeg bruker Tor, da jeg kun bruker Tor for trafikk som allerede er kryptert i paranoia over hvem som kan overvåke meg på exit-node.

Gavekort har en form for neckbeard og er veldig tynn. Han liker å legge rumpen ut på nettet for å hore pluss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...