Gjest Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Han liker metal og han holder NoFap-trådene. Han er i alderen 16-17 år. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 IntoGear er en utadvendt type, når han først er ute blant folk og kommet litt i siget, riktig nok. Men etter egen mening syns han at han sitter litt for mye inne, forran PC-en og surfer på nettet og spiller spill. Han drømmer om å bli arkitekt, og har en fasinasjon med alt som er strukturert, enkelt og elegant. Mattematikk er ikke hans svakeste fag, men han vurderer ikke å bli mattematiker selv om han har et visst annlegg for det. Derimot syns han fysikk er alle tiders. Alt i alt en kjekk kar, terningkast: seks. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Synes det å sitte foran datamaskinen hele dagen er noe negativt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hasjrøykende linux-elitist. Tipper han er i midten av tjue-åra. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Tror det å ha Breivik som avatar ikke er edgy og lolsorandumbxD, poster en del i DNFK, liker South Park og har vært medlem i snart 5 år. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Skarp type. Liker meget godt Artige.no. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ble banna i hele TRE dager. Går inn for å være en plagsom type. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Du var med i secret santa 2011, mener jeg å huske. That's all. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Har en katt som avatar. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Har en katt som avatar. Har du og. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) SLI: Gamer. Elsker hardware, fortrinnsvis nVidia på skjermkortfronten og har en jævel av en rigg. Fan av BF3 og engasjert i miljøet virker det som. Sett han mye i BF3-tråden. Rattlebone: Relativt nyopprettet bruker, men har rukket å terge på seg moderatorene alt. Endret 19. april 2012 av Dassen Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Har en signatur som ikke kunne vært mer sant innenfor programmering. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Liker pølse og har vært utesperret i hele TRE dager. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 En paranoid jævel som har hele nettilgangen sin gjennom TOR. Når han ikke sitter i den mørke kjelleren sin og programmerer C, så sprer han budskapet på Internett om at alle må installere Gentoo. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 En som studerer i Wales, utvikler ett spill i Java, liker Opeth veldig godt og er en ponyfag. Han tar også feil i hvor mye jeg bruker Tor, da jeg kun bruker Tor for trafikk som allerede er kryptert i paranoia over hvem som kan overvåke meg på exit-node. Gavekort har en form for neckbeard og er veldig tynn. Han liker å legge rumpen ut på nettet for å hore pluss. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 En fyr med lite venner som sliter med å komme seg opp om morgenen. Drikker kaffe kontinuerlig. Har strikking som sin store lidenskap. Leser Ukebladet. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 En stalker. En fyr med lite venner som sliter med å komme seg opp om morgenen. Drikker kaffe kontinuerlig. Har strikking som sin store lidenskap. Leser Ukebladet. Bortsett fra det jeg streket ut traff du nærmt nok til at jeg tror du stalker meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå