BirgerCaC Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Virker som en ganske seriøs bruker. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 BirgerCaC liker å irriterere seg over veldig mye og deretter si det i Ting som irriterer så grenseløst v2.0 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Søteste brukeren på forumet. e: Åjoda, jeg har sett deg. Vet hvor du bor Endret 4. januar 2012 av Vowels Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 En som ikke har sett meg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 En jeg ser oftere og oftere her på forumet. Både irriterer seg mye, har sans for musikk og liker lekeplassen godt. Synes dessuten fyrverkeri er gøy! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gamer PC-spill og har generelt peiling på spill til PC. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Altså, er den mest aktive her på forumet, og har de mest unyttige innleggene. Har skrevet over 1000 innlegg siden november i år. Jeg tror ikke at han er etnisk norsk. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Syntes at jeg er gal. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 En som vet at DU er gal! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tror ikke PC spesifikasjoner er noe spesielt interessant. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tror ikke PC spesifikasjoner er noe spesielt interessant. Jeg vet at det er interessant, men da blir det så uryddig. Tilbake til emnet: Liker Linux, noe som gir meg et godt inntrykk Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vet ikke hva slags PC han har og langt mindre hvilke spsifikasjoner . Men digger filmen Istid, og sjokoladen Lion. Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Intet. Jeg er ny av dagen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Liker godt fyrverkeri,og bruker mye penger på det. Han ble nesten "årets forum nisse 2011" da det ikke kom bilder av det han hadde kjøpt og pratet om lenge i fyrverkeri tråden. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 En som ikke har fått med seg at det var forumtroll og ikke forumnisse. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 En som skrev ett innlegg på denne tråden. EHEHE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå