Valkyria Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Knewt heter Knut, ikke som meg. Han henger i forumkafeen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Valkyria har en gitar som han liker å bruke. Han henger mye i musikkdelen av forumet. Han heter Fredrik. Han spiller BF2(?). Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Valkyria har en gitar som han liker å bruke. Han henger mye i musikkdelen av forumet. Han heter Fredrik. Han spiller BF2(?). Ikke den villeste anelse. Men jeg gjetter at han heter Knut. Han har en xbox og liker å spille på den. Og samtidig horer litt i sosialområdet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rampage: Liker filmen Fear and Loting in Las Vegas, om ikke jeg husker feil hadde han det bildet som han bruker som avatar på veggen i stua. Noe spesielt mer enn det vet jeg ikke Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Heter Mikkel, 91 modell, bor på selveste Rjukan (!!), skyter på kråker med salongrifle, har utrolig mange rare venner og liker å kjøpe glidemiddel, hånd i hånd med L4r5. Også er han litt hyggelig da. Jada, litt. Skal ikke begynne med sauene og fjellet jeg, Mikkel<3 Endret 12. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Søt Ida (?) som horer farlig mye i RPP og absurd mye i Forumkafeen. Tydeligvis veldig glad i te og sjokolade. Endret 12. januar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 generelt lite sitter litt i forumkafeen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 NerosMind Spiller WoW. Kek. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hylo jobber på Oljetanker (type båt) og trives veldig godt i jobben sin! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rasch har värt i militäret i fjor (tror jeg). Han virker samfunnsinteressert etter innleggene hans å bedömme. Synes synd på han fordi han bor i Berlevåg. Unner ikke noen å bo i Nord-Norge. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Sidious, eller Tommy - en gutt i 20-års alderen, foretrekker OT-baren over alt annet på Diskusjon.no, men liker også mennesker slik han understreker i profilen sin hvor han deltar aktivt i bl.a den nye kategorien "Sosialt" samt "Samliv og relasjoner" og "Helse". På fritiden går det i film (og jeg tipper han har et stort hjerte for Star Wars) og TV-serier slik som Prison Break, 24 og Lost. Men han spiller også i ny og ne, samt deltar i diskusjonene til artiklene på Gamer.no. Endret 12. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Heter vel Skagen, er 84-modell, bor i studentbyen Trondheim, men har bodd på Lørenskog?, Spiller/spilte half-life, er brukermod og har et pent ansikt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kittycat er liten og søt, og jeg vet hvor hun bor... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 snobjørn er navnborder med han duden som vant farmen eit par år tilbake. Han liker katter og han er 17-18 år. Han bor i finmark og hans hobbia er snøscooterkjøring og anime. Han heier på president bush i valget fordi han ikke kan rekne hans yndlingsmat er rekesmørbrød og han hater havregryn fordi han tror de snakke til han. han er humanetiker og elsker jesus (jeg skriver etter husken så det kan være jeg blander md noen andre ass) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Schnell: Hadde avatar av han ulven i Looney Toons. Husker ikke hva han heter. Han kommer fra "det vill jej ikke si". Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 latterkongen elsker rosa barbiar Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Schnell vet altfor mye om meg... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Latterkongen: Poster bare for å få poster. Lite likt av forumbrukera Han er 12-13år gammel. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Sempron vet jeg ikke så veldig mye om ettersom han poster mest i programvare og ble medlem godt uti 2006. Jeg har faktisk ikke sett Sempron før nå.. Har samme navn som en irriterende billigprosessor fra AMD, men er sikkert en hyggelig person allikevel. EDIT: Du feiler, Sonja84. Jeg er bare barnet, 88-modell. Data-manien har dessverre blitt presset av banen pga utdannelse og andre interesser Endret 12. januar 2008 av Zythius Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Zythius er 85-modell, og en datanerd(tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå