Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heter Mikkel, 91 modell, bor på selveste Rjukan (!!), skyter på kråker med salongrifle, har utrolig mange rare venner og liker å kjøpe glidemiddel, hånd i hånd med L4r5. Også er han litt hyggelig da. Jada, litt.

 

Skal ikke begynne med sauene og fjellet jeg, Mikkel<3

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Sidious, eller Tommy - en gutt i 20-års alderen, foretrekker OT-baren over alt annet på Diskusjon.no, men liker også mennesker slik han understreker i profilen sin hvor han deltar aktivt i bl.a den nye kategorien "Sosialt" samt "Samliv og relasjoner" og "Helse".

På fritiden går det i film (og jeg tipper han har et stort hjerte for Star Wars) og TV-serier slik som Prison Break, 24 og Lost. Men han spiller også i ny og ne, samt deltar i diskusjonene til artiklene på Gamer.no.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

snobjørn er navnborder med han duden som vant farmen eit par år tilbake. Han liker katter og han er 17-18 år. Han bor i finmark og hans hobbia er snøscooterkjøring og anime. Han heier på president bush i valget fordi han ikke kan rekne

hans yndlingsmat er rekesmørbrød og han hater havregryn fordi han tror de snakke til han. han er humanetiker og elsker jesus

 

(jeg skriver etter husken så det kan være jeg blander md noen andre ass)

Lenke til kommentar

Sempron vet jeg ikke så veldig mye om ettersom han poster mest i programvare og ble medlem godt uti 2006. Jeg har faktisk ikke sett Sempron før nå..

 

Har samme navn som en irriterende billigprosessor fra AMD, men er sikkert en hyggelig person allikevel. :p

 

 

EDIT: Du feiler, Sonja84. Jeg er bare barnet, 88-modell. Data-manien har dessverre blitt presset av banen pga utdannelse og andre interesser :p

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...