Schnell Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Schnell er en barnslig liten kar. (venn av latterkongen?) Han heter Jan Banan Fiskekran og har forferdelig grammatikk og humor. kva faen?? latterkongen ein ven av meg. nevere in my fucking life!!!! og kan folk slute å disse gramtikken min i vær jævla tråd eller? Og humoren min?? Når har du fått smakt på den om jeg tør spørre? Jeg har aldri vist mine sanne humor på forumet!!! og eg er ikkje ein barnsleg liten kar eg er 17 år Endret 10. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Schnell: Burde vurdere å lære seg rettskriving. No offence, men du er på et nerdeforum, du må regne med at det blir tatt opp. Er greit med få feil, men du er drøy. Han er 17 og virker da.. "moden". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Demille har vært sammen med Tomat-Ulf. hun er råsexy, basically. var SO-hore før, men har visst droppet forumkaféen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Veit igrunn ingenting om brukeren over. Ikke så lenge siden h*n registrerte seg, og har aldri sett han før. Men, er noe mystisk med gonjimann. Han har "stjålet" avataren en forumbruker brukte tidligere. Husker ikke hvem.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 espennyh er han som ikke gjenkjenner herr brun sin avatar Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Pepsico har jeg vel sett i de fleste krinker og kroker av forumet, og virker som en hyggelig kar. Liker Steve Irvin og the animal fra muppets. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Futtlur..bor i Drammen Mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Poster ofte i fotball-delen av forumet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Hadde, så vidt jeg husker, en avatar med rebus tidligere. Ellers vet jeg ikke så mye, men virker som en kul fyr, og jeg ser ham stadig vekk i OT-Baren. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Kibs: En litt radikal jente som mest sannsynligvis har kvestet noen med kniv og hevder at ho er sammen med en kar som heter NgZ på dette forumet ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Rampage: Knakandes kjekk kar som har god peiling på politikk og historie Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Chokke: burde vært moderator, er akkurat fylt 19 og er en hyggelig fyr Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 At han er interessert i gitarer, that's about it Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Han spiller WoW. All I know. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 chokke heter Knut, som meg. Han henger i forumkafeen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 chokke heter Knut, som meg. Han henger i forumkafeen. Knewt heter Knut, som meg. Han henger i forumkafeen. k9z Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Han heter Knut og er glad i biff. Dessuten snakker han en blanding av østlandsk og sørlandsk i følge ham selv, men han sier "spiså", ikke "spiser". Edit: Nei, chokke! Ikke vær så rask! chokke er ikke glad i norsklæreren sin, og han heter knut. Ellers virker han som en fin fyr, og han har interesse av damer. Endret 11. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Vet ingenting om Kibs, annet enn at han (hun?) liker å poste i forumkafeén. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg er jente, ja. Jeg vet egentlig ingen ting om Sidious heller, annet enn det som står i profilen hans. Mao at han er et romvesen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Kibs er forumkafe-avhengig. Ho liker metal. Ho liker å plage andre for deres småfeil i språket Ho heter ikke Ida. Ho bor på landet. Ho har få tellende innlegg, men mange i Off-Topic. Endret 11. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå