The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Quote er filmkjenner, er du ikke? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 The Barnacle kalles for AM som står for Anne Mari, eller noe i den duren. Hun er i millitæret, sp vidt jeg vet, og gode venner med Flabba på forumet. Hun var med i DNSFK, men så gikk hun ut pga. noe krangel eller noe. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Heh, feil. The Barnacle er en jente som tydeligvis er glad i How I Met Your Mother. Therawyn er glad i musikk. Endret 2. november 2011 av Quote Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 The Barnacle kalles for AM som står for Anne Mari, eller noe i den duren. Hun er i millitæret, sp vidt jeg vet, og gode venner med Flabba på forumet. Hun var med i DNSFK, men så gikk hun ut pga. noe krangel eller noe. jeg er faktisk tilbake da, er ikke så langsint. Og så står ikke navnet mitt for Anne Mari, men ellers veldig bra Quote ser på profilen til Hedvig Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Quote er tydligvis glad i dirty harry Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Tsjuden rimer på juden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Quote er glad i jakt (?) Quote ser på profilen til Hedvig Endret 3. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hedvig er... Hmm, uglen til Harry Potter? Neida, vet ingenting. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 SirUstinov er ganske ukjent for min del, men er tydlig at han er glad i musikk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Muffins bor i Oslo, og liker å stalke åpenlyst Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Aww Hedvig virker som en ganske grei og rolig bruker generelt, kommer fra Trondheim og digger RBK. Men de ble så jævlig grusa i helga at hun egentlig ikke burte ytre noe fra den kanten på en god stund. Ellers er hun mitt eneste personlige stalkeoffer, king vett. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Muffinss med to s'er. Vil ikke gjøre som jeg sier. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jørgen er en 20 år gammel mann med 59 venner, og som så mange andre kaster bort tiden sin på se på en ball som noen få ganger i løpet av drøye 90 min blir sparket inn i en aluminiumsramme med et nett. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Marius5051 er glad i PC. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Quote er særdeles tålmodig og viser at han har gode analytiske evner. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vet meget lite, bortsett fra at han ser ut på som en pc-guru! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Muffinss liker muffins. Og kanskje seinfeld? "no muffins for you", kan også sammenlignes med "No soup for you!". Er et "nytt" medlem. Liker data og skal studere på HiO, er kanskje fra trondheim. signaturmessig, så liker han Rage against! Endret 6. november 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Liker Apple produkterer, tror jeg. No doubt Liker India, samt å leke med actionfigurer. Har hengt på Diskusjon.no i 5 år. Endret 6. november 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ai, veldig lite. Fint du har litt info, så jeg kan konkludere med at du ikke liker fotball ( ), men glad i Apple-produkter. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Glad i høre på musikk. Liker fotball(?). Tar mye bilder av seg selv. Har vært her ett år og 9 dager mindre enn meg Endret 6. november 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå