Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blåbær vet jeg egentlig ikke så mye om selv om jeg har sett han mange ganger. Har en anelse om at han er glad i friluftsliv. Kan det stemme at han heter Arne? Litt usikker her altså.

Poenget med denne tråden er ikke at du skal gjette men skrive det du vet, uansett så er det meste feil.

Henger i MoV-tråden og forumkafeen og vært endel forumtreff. Liker å tro at han er soss.

Lenke til kommentar

Romis spiller/spilte WoW og er/var fan av en eller annen mannlig skuespiller. Pleide å henge en del i forumkafeén før, vet ikke om han gjør det enda. Virker som en grei bruker.

Beklager, trodde du var jente. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Gavekort er genial. Han er venn med Kaymeerah (en annen bruker på forumet) og heter Fredrik, hvis jeg ikke husker feil. Han og et par andre åpnet en gang en tulletråd hvor de ga meg litt av en latterkrampe med random tullpreik. Grunnen var visst for mye kaffe. Gavekort hadde i tillegg et kallenavn i den tråden. Noe lignende "Dr. Gaivekårt". Det kom av at måten en engelsk-mann ville uttalt "Gavekort", tror jeg.

Gavekort er datanerd og stor fan av Neutral Milk Hotel. Har bra humor utifra det jeg har lest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...