Zabaniya Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Ingen ting Endret 16. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nordlending med sansen for Dan Browns bøker om Robert Langdon. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 KIPPIS! Bor i Suomi, utdanner seg til lærer/pedagog eller noe sånt og blogger. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Blåbær vet jeg egentlig ikke så mye om selv om jeg har sett han mange ganger. Har en anelse om at han er glad i friluftsliv. Kan det stemme at han heter Arne? Litt usikker her altså. Poenget med denne tråden er ikke at du skal gjette men skrive det du vet, uansett så er det meste feil. Henger i MoV-tråden og forumkafeen og vært endel forumtreff. Liker å tro at han er soss. Lenke til kommentar
Nguyen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) . Endret 16. oktober 2011 av Nguyen Lenke til kommentar
Nguyen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 McHansern er filosofisk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nguyen, du. Det er eit nytt ansikt for meg. Veitt desverre fint lite om denne personen, anna enn at han/ho har ein fascinasjon for bier. Lenke til kommentar
Nguyen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Allihas Avatar er en Løve? Endret 17. oktober 2011 av Nguyen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Alt jeg vet om deg sålangt er at jeg kjenner igjen brukernavnet som et etternavn. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Romis er fra Grenland, er trappa i bestevenn-fellen, og liker å henge på OT in general. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ntaw, at du vet det. Muffins har jeg egentlig kun sett i OT delen av forumet, og har aldri sett noe negativt fra den kanten på forumet. ( Forøvrig står det veldig mye om meg på forumprofilen min ) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Romis spiller/spilte WoW og er/var fan av en eller annen mannlig skuespiller. Pleide å henge en del i forumkafeén før, vet ikke om han gjør det enda. Virker som en grei bruker. Beklager, trodde du var jente. Endret 17. oktober 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Therawyn, jeg heter Jørgen og er stor fan av Michael C. Hall. Foruten om det så vet jeg ikke stort om deg annet enn at du har vært mye i Forumkafeen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Romis er gamer og liker dexter Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tsjuden ser jeg mye i OT-baren, derfor liker han å gå litt OT. Ellers lager han filmer, ser på filmer og hører på musikk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Gavekort er genial. Han er venn med Kaymeerah (en annen bruker på forumet) og heter Fredrik, hvis jeg ikke husker feil. Han og et par andre åpnet en gang en tulletråd hvor de ga meg litt av en latterkrampe med random tullpreik. Grunnen var visst for mye kaffe. Gavekort hadde i tillegg et kallenavn i den tråden. Noe lignende "Dr. Gaivekårt". Det kom av at måten en engelsk-mann ville uttalt "Gavekort", tror jeg. Gavekort er datanerd og stor fan av Neutral Milk Hotel. Har bra humor utifra det jeg har lest. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Therawyn er ei jente jeg har for det meste sett i OT, lekeplassen eller sånt Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tsjuden ser man ofte rundt i OT og er en smiley-whore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå