Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Nelly har vært ekstemt aktiv i bannetråden siden hun ble medlem for ikke så lenge siden. Også er hun jente. Heter Madelen tror jeg og er 16 år.

Lenke til kommentar

Gypsy er en 24 år gammel sigøynerkvinne ifra Romania. Hun trives godt i sentrum av byer, der hun bedriver tiden sin med å holde på med sort magi og stjele folks lommebøker. Hun kler seg i fargerike kjoler, og er ellers glad i skjørt. Av og til bruker hun skaut, men det kommer ann på dagsformen. Hun liker dans og øst-europeisk folkemusikk, og er glad i familien sin.

• Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

LunaticFanaticHD er en ung mann som er altfor interessert i Fifa. Han heter Christer og er 26 år.

Han har en PS3, samt data, hvor han redigerer Fifa filmene sine. Han tar opp filmene sine med en Hauppauge HD PVR, men er altfor noob til å redigere filmene i noe annet enn Sony Vegas. Han er veldig interessert i Playstation. Han har et TV abonnement fra Canal Digital, og det er nærliggende å tro at han kikker på fotball på

sin TV via CD. Han er SVÆRT interessert i fotball, både engelsk og norsk. Han spiller også selv.

Filmene hans legger han ut på YouTube, og følger dem opp på sin egne Twitter- konto, samt på sin Facebook- side. Han har drevet med dette på kanalen sin siden mai

2011, men til tross for den korte tiden har han allikevel samlet en latterlig stor mengde videoer med Fifa.

Christer angrer på at han kjøpte spillet Mirrors Edge.

Han er 186 cm høy, og han var i militæret i 03/04. Han har lyst til å se sånn ut: https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_04_2008/post-97018-1207671377_thumb.jpg

Han har bil :ph34r: i tillegg til sykkel. Bilen hans var en Opel Ascona, som ble byttet ut med en Golf 2 90 modell. I tillegg besitter Christer hund og katt :) Det har vært problemer med at bikkja spiser avføringen til katten, og jeg (og hele diskusjon.no) håper dette ordna seg. Jeg tror hunden har fått ormekur før. Under lek var hunden uheldig og kom til å bite Christer.

Christer og naboen har en slags konkurranse gående, hvor de skal spille høyest mulig musikk.

Christer visste ikke hva han skulle gjøre med skattepengene han fikk i 2008 (8500,-)

Han har hatt problemer med visdomstennene. I tillegg har Christer hatt litt lettere søvnforstyrrelser, og prøvde å fikse dette ved å ikke sove på over et døgn for å komme inn i søvnrytmen igjen. Dette kom av overdreven PC- bruk. Kanskje fra all filmredigeringen ? I tillegg har Christer hatt betennelse i benet, høyst sannsynlig i den ene eller begge leggene.

Av livssyn har man flere ting å nevne. For eksempel synes Luna at det selvmord er "den lette veien ut". Han synes det er en klikk- mentalitet på forumet, da de fleste som kjenner hverandre skal på et forum- treff.

En svært god kamerat av Christer ble sammen med ei jente på 17, noe Christer ikke syntest var OK i det hele tatt.

Noe av Christers desidert verste sider er at "han" barberer leggene/brystkassa :thumbdown:

Jeg er rimelig sikker på at Luna er fra Bergen.

Tidligere har LunaticFanatic kun blitt vist i lavere oppløsninger, men er nå tilgjengelig i HD :) (tørr vits)

Endret av FlinkeFreddy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

LunaticFanaticHD er en ung mann som er altfor interessert i Fifa. Han heter Christer og er 26 år.

Stemmer

Han har en PS3, samt data, hvor han redigerer Fifa filmene sine. Han tar opp filmene sine med en Hauppauge HD PVR, men er altfor noob til å redigere filmene i noe annet enn Sony Vegas. Han er veldig interessert i Playstation. Han har et TV abonnement fra Canal Digital, og det er nærliggende å tro at han kikker på fotball på

sin TV via CD. Han er SVÆRT interessert i fotball, både engelsk og norsk. Han spiller også selv.

Stemmer.

Filmene hans legger han ut på YouTube, og følger dem opp på sin egne Twitter- konto, samt på sin Facebook- side. Han har drevet med dette på kanalen sin siden mai

Stemmer.

Christer angrer på at han kjøpte spillet Mirrors Edge.

Stemmer.

Han er 186 cm høy, og han var i militæret i 03/04. Han har lyst til å se sånn ut: https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_04_2008/post-97018-1207671377_thumb.jpg

Stemmer. Men nå ser eg slik ut.

Han har bil :ph34r: i tillegg til sykkel. Bilen hans var en Opel Ascona, som ble byttet ut med en Golf 2 90 modell. I tillegg besitter Christer hund og katt :) Det har vært problemer med at bikkja spiser avføringen til katten, og jeg (og hele diskusjon.no) håper dette ordna seg. Jeg tror hunden har fått ormekur før. Under lek var hunden uheldig og kom til å bite Christer.

Feil. Opelen var eksen sin. Aldri eid andre biler enn Golfen. Har heller ikke hund eller katt, dette også eksen sine. Hunden bet meg ja.

Christer og naboen har en slags konkurranse gående, hvor de skal spille høyest mulig musikk.

Stemmer, men der bor eg ikke lenger. Kort fortalt, eg vant.

Christer visste ikke hva han skulle gjøre med skattepengene han fikk i 2008 (8500,-)

Eg brukte dem på prostituerte

Han har hatt problemer med visdomstennene. I tillegg har Christer hatt litt lettere søvnforstyrrelser, og prøvde å fikse dette ved å ikke sove på over et døgn for å komme inn i søvnrytmen igjen. Dette kom av overdreven PC- bruk. Kanskje fra all filmredigeringen ? I tillegg har Christer hatt betennelse i benet, høyst sannsynlig i den ene eller begge leggene.

Døgnrytmen er fin nå. Benhinnebetennelsen er borte, bein OK.

Av livssyn har man flere ting å nevne. For eksempel synes Luna at det selvmord er "den lette veien ut". Han synes det er en klikk- mentalitet på forumet, da de fleste som kjenner hverandre skal på et forum- treff.

En svært god kamerat av Christer ble sammen med ei jente på 17, noe Christer ikke syntest var OK i det hele tatt.

Stemmer på alt.

Noe av Christers desidert verste sider er at "han" barberer leggene/brystkassa :thumbdown:

Beklager da....Hva gjør man ikke for resultater i sport.

Jeg er rimelig sikker på at Luna er fra Bergen.

Nesten...

Tidligere har LunaticFanatic kun blitt vist i lavere oppløsninger, men er nå tilgjengelig i HD :) (tørr vits)

L...O....L

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

FlinkeFreddy er glad i landet sitt har jeg fått inntrykk av og ønsker å beskytte kulturarven som bla. rovdyrene. Han er sterkt imot at barn skal opptre som stjerner og andre ting istedefor å være barn og han vil slå hardt ned på kriminalitet samt bor i Kristiansand! Det tideligere brukernavnet hans var FeiteFreddy og han har endret signatur noen ganger. Har forøvrig lagt merke til ham i både politikk og samfunn samt off topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...