Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lycantrophe er en langhåra hippie. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lychantrophe er ikke en langhåret hippie. Det er meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 This means war. Oh, it's on. Lychantrophe er ikke en langhåret hippie. Det er meg. Da vet jeg at Kaymeerah har langt hår. Også trooor jeg at han liker progrock. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Jeg vet at Lemon ofte er innom "Kunder på jobben din!", og har nylig smeltet til noe en kunde sa. Lemon er en snill person, og tar helt feil om at jeg hører på progrock. Endret 8. juni 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 AAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH jeg hater å ta feil. Oh well. Jeg aner at Kaymeerah kanskje er litt språknazi, sånn som meg. (Og jeg bare later som jeg er snill for å tiltrekke meg guttene i Sosialt-delen av forumet. Egentlig er jeg ei ulidelig kjerring.) Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lemon er ei ulidelig kjerring. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lemon er en jente, og ganske kjent på forumet. En forumkjendis Ser hun mange plasser, sist var vel når jeg var å snoket i resent pics tråden. Da hadde hun akkuratt farget håret eller noe slik og følte seg veldig jentete. Bildet var forresten tatt på kjøkkenet der jenter hører hjemme. Tror hun er fra bergensområdet og er muligens forlovet, vist ikke jeg blander hun med en annen nå. Så mye mer husker jeg ikke, men snubler støtt og stadig over henne på forumet så finner vel ut mer senere. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Aw, forumkjendis. Jeg er beæret. (Du blander meg nok med Eplefe som er forlovet med Zealuu, men jeg flytter til Bergen til høsten!) Absolut er en sånn bruker som jeg ser overalt, men som jeg ikke vet noe som helst personlig om. Statistikken tilsier at det er en "han". Og etter litt snoking kan jeg opplyse at han er nysgjerrig på om fullstendig vakuum er fysisk mulig. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Blandet nok med Eplefe ja. Ligger ikke så mye personlig om meg på diskusjon, så kanskje ikke så rart at folk vet lite om meg. Men gutt er jeg nok. Lemon er dessuten en liten juksemaker, som "profilsniker" for å finne ut mer om meg. Mistenker også at hun skal flytte til Bergen for å studere. Og hun vil tilsynelatende at alle må bli med på HW-treff i sommer. Endret 8. juni 2011 av Absolut Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tror Absolut liker Metallica, og da gjerne metall generelt. Han liker lange turer på stranda og en rolig kveld foran peisen. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det var bom på alt. Mr. Graves vet jeg lite og ingenting om. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Absolut liker ikke absolutter, bare absoluter. Endret 8. juni 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kaymeerah liker Infected Mushroom. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lemon vet ikke hva Infected Mushroom lager. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Kaymeerah liker appelsiner, men ikke annanas. Noen ganger er han trøtt, andre ganger ikke trøtt. Han har minst 5 fingre, og er relativt fornøyd med dette. Han har også hoppet opp og ned mer enn 1 gang. Endret 8. juni 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lemon vet ikke hva Infected Mushroom lager. Pfft, jeg har da hørt min dose psytrance. Mr. Graves er et helt år yngre enn meg! Det var litt overraskende, hadde alltid trodd han var i tjueåra. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lemon, eller "Oda" spiller gitar og bor i Mjøndalen (?). Hun er redd for edderkopper tror jeg. Jobber i Posten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fullstendig korrekt. "Torstein" flytter fra Ski til Rørostraktene nå, har en anselig mengde vinylplater og en pusekatt, drikker kaffe og er interessert i friluftsliv og hundekjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå