Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH jeg hater å ta feil. Oh well.

Jeg aner at Kaymeerah kanskje er litt språknazi, sånn som meg.

(Og jeg bare later som jeg er snill for å tiltrekke meg guttene i Sosialt-delen av forumet. Egentlig er jeg ei ulidelig kjerring.)

Lenke til kommentar

Lemon er en jente, og ganske kjent på forumet. En forumkjendis :)

Ser hun mange plasser, sist var vel når jeg var å snoket i resent pics tråden. Da hadde hun akkuratt farget håret eller noe slik og følte seg veldig jentete. Bildet var forresten tatt på kjøkkenet der jenter hører hjemme.

Tror hun er fra bergensområdet og er muligens forlovet, vist ikke jeg blander hun med en annen nå.

Så mye mer husker jeg ikke, men snubler støtt og stadig over henne på forumet så finner vel ut mer senere.

Lenke til kommentar

Aw, forumkjendis. Jeg er beæret. (Du blander meg nok med Eplefe som er forlovet med Zealuu, men jeg flytter til Bergen til høsten!)

Absolut er en sånn bruker som jeg ser overalt, men som jeg ikke vet noe som helst personlig om. Statistikken tilsier at det er en "han". :wee: Og etter litt snoking kan jeg opplyse at han er nysgjerrig på om fullstendig vakuum er fysisk mulig.

Lenke til kommentar

Blandet nok med Eplefe ja.

Ligger ikke så mye personlig om meg på diskusjon, så kanskje ikke så rart at folk vet lite om meg. Men gutt er jeg nok.

Lemon er dessuten en liten juksemaker, som "profilsniker" for å finne ut mer om meg.

Mistenker også at hun skal flytte til Bergen for å studere. Og hun vil tilsynelatende at alle må bli med på HW-treff i sommer.

Endret av Absolut
Lenke til kommentar

Kaymeerah liker appelsiner, men ikke annanas. Noen ganger er han trøtt, andre ganger ikke trøtt. Han har minst 5 fingre, og er relativt fornøyd med dette. Han har også hoppet opp og ned mer enn 1 gang.

Endret av Mr. Graves
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...