Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ann-Mari er en søt bergenser som var russ i år og er dessuten ivrig ICA-forkjemper. Dessuten er hun veldig glad i folk som sover på fest, og i Barney fra HIMYM.

Du nailet meg :love: hansern er en livsglad mann som liker Therese, bad og alkohol. Han er svært verdensvant og har som mål å være i hvert land i verden. Han er også svært morsom og godt likt på forumet.

Lenke til kommentar

Glimti er forumets koseklump, småflørtete og klin sprø. Der hans forkjærlighet for masseødeleggelsesvåpen slutter kicker hans fanatisme om dødsstraff inn, noe jeg finner en smule ironisk. Jeg vil ikke gå så langt som å si klin sprø, men vi tangerer et nivå her.

Lenke til kommentar

Lycantrophe har jeg i det siste kun sett i russetråden der han stort sett kom med innlegg og eksempler som ikke hadde noe som helst med temaet å gjøre. Før så jeg han stadig rundt omkring i politikk og samfunn fordi jeg var mye mer aktiv i forskjellige tråder da mens jeg nå bare er aktiv i noen få. Alikevel har jeg aldri fått dannet meg noen mening om hvor han står i noen av disse trådene siden vi ikke diskuterte noe særlig oss imellom om noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Skrev nettopp om Mchansern her:

Mchansern er forumets kranglefant og liker å småkrangle i tråder der han er uenig med temaet og oppfordrer gjerne til at de skal stenges.

Kan legge til at han har hatt den samme avataren så lenge jeg har lagt merke til ham og at han tar feil ang. tatootråden. Jeg hang mye i den før, men det har dabbet voldsomt av.

Lenke til kommentar

Mchansern er den kuleste jeg vet om, og den eneste i verden med nok baller til å kjøpe ICE på en shady kultursamling. Han har også div. tropiske sykdommer som han må reise rundt hele verden for å bekjempe. Når han ikke gjør det er han superhelt på kontoret og kjøper reiser til syden for charternordmenn som vil på ferie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...