nO0_o Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg vet at Mr. Graves har skrevet 1.558 innlegg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Linda er 14 år gammel, interessert i fotball og har en hemmelig stalker her på forumet. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var russ i år, poster ofte RPP bilder, og er har flest poster av alle sammen på 4chantråden våres. yey you Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ann-Mari er en søt bergenser som var russ i år og er dessuten ivrig ICA-forkjemper. Dessuten er hun veldig glad i folk som sover på fest, og i Barney fra HIMYM. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lemon er ei søt jente med god musikksmak. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ooo, gullstjerne til det. Dermuszdel er søt med solbriller på - og har god musikksmak. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dermuz er en gutt med ikke så god musikksmak. HØHØHØHØHØ. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ann-Mari er en søt bergenser som var russ i år og er dessuten ivrig ICA-forkjemper. Dessuten er hun veldig glad i folk som sover på fest, og i Barney fra HIMYM. Du nailet meg hansern er en livsglad mann som liker Therese, bad og alkohol. Han er svært verdensvant og har som mål å være i hvert land i verden. Han er også svært morsom og godt likt på forumet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 The Barnacle er jente som har lagt ut noen bilder av seg selv i RPP og maser på andre om å gjøre det samme. Hun er aktiv i forumkafeen og iblant innom bannetråden. Og hun har den samme avataren i en evighet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Glimti er forumets flørtepus og liker bannetråden. Liker å flørte med jenter og holder også til i tråder som omhandler konflikter i midtøsten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Mchansern er forumets kranglefant og liker å småkrangle i tråder der han er uenig med temaet og oppfordrer gjerne til at de skal stenges. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Glimti er forumets koseklump, småflørtete og klin sprø. Der hans forkjærlighet for masseødeleggelsesvåpen slutter kicker hans fanatisme om dødsstraff inn, noe jeg finner en smule ironisk. Jeg vil ikke gå så langt som å si klin sprø, men vi tangerer et nivå her. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lycantrophe har jeg i det siste kun sett i russetråden der han stort sett kom med innlegg og eksempler som ikke hadde noe som helst med temaet å gjøre. Før så jeg han stadig rundt omkring i politikk og samfunn fordi jeg var mye mer aktiv i forskjellige tråder da mens jeg nå bare er aktiv i noen få. Alikevel har jeg aldri fått dannet meg noen mening om hvor han står i noen av disse trådene siden vi ikke diskuterte noe særlig oss imellom om noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Glimti er søt og sta. Han gir seg aldri i diskusjoner, selv om mange mener han har feil. Han er også fan av tattoo og punker-stilen og henger mye i Tattoo-tråden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Skrev nettopp om Mchansern her: Mchansern er forumets kranglefant og liker å småkrangle i tråder der han er uenig med temaet og oppfordrer gjerne til at de skal stenges. Kan legge til at han har hatt den samme avataren så lenge jeg har lagt merke til ham og at han tar feil ang. tatootråden. Jeg hang mye i den før, men det har dabbet voldsomt av. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Glimti og jeg er uenige om ganske mye, men vi klarer likevel å prate sivilisert til hverandre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lemon synes signaturen min er usympatisk og teit, men jeg vet hun elsker den innerst inne. Hun liker å bake samt jobbe på postkontor tidlig på morgenen! Hun er skap-husmor. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Mchansern er glad i å reise, og jobber på Gardermoen. Han har nylig flyttet til Oslo, og vokste opp i utlandet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vet ingenting. Tror han er rundt 15-16 år og tror han bor i Oslo. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Mchansern er den kuleste jeg vet om, og den eneste i verden med nok baller til å kjøpe ICE på en shady kultursamling. Han har også div. tropiske sykdommer som han må reise rundt hele verden for å bekjempe. Når han ikke gjør det er han superhelt på kontoret og kjøper reiser til syden for charternordmenn som vil på ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå