After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Quote ser jeg en del i Politikk og samfunn og vi har samme formening om holocaust og NATOs kamp Mot Gaddafis Libya. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Glimti ser jeg egentlig overalt, og er glad i å diskutere samfunnsrelaterte problem. Trooor han nærmer seg tredveårene. Som han sier selv, så deler vi samme syn om Holocaust og kampen mot Gaddafis regime. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Quote har jeg truffet i et par tråder, jeg vet at han liker og gå på jakt, og han er i 20 årsalderen tipper jeg, pluss minus noen år. Familien har en hund, som han er litt glad i tror jeg, han la hvertfall ut et kosebilde av dem. Og han er veldig flink til og diskutere og ordlegge seg. Virker ganske engasjert i mye forskjellig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Gypsy har jeg skrevet masse om før. Bare å bla litt tilbake. Nå om dagen treffer jeg henne kun i bannetråden, men der ses vi i tillegg nærmest daglig. Jeg skrev nettopp om henne der faktisk. Hun har lyst til å reise langt vekk en stund og føler at tiden for det er i ferd med å renne ut, hvilket jeg har prøvd å overbevise henne om er feil. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Glimti hater russ, og ignorerer poster han ikke klarer å svare på Han er også fan av at slemme jenter må ha ris. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 TMB liker dubstep, noe annen musikk og filmer, hvertfall! Håper jeg, tror jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 jigaplow har jeg ikke sett før. Men han liker MC, går i 10klasse, snuser. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Blåbær* er veldig interessert i musikk, har eg inntrykket av. For det er helst i musikk-delen av forumet eg ser han. Ellers så veitt eg ikkje så mykje om han, eigentleg. Endret 2. juni 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Alfred er 17 år og kommer fra Rogaland et sted, går ofte med sixpence og har killer musikksmak. Endret 2. juni 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Lemon er jente. Det finnes ingen jenter på internett, ergo er hun en gutt. Ferdig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Øyh. Mchansern reiser mer enn de fleste på forumet, har fancy jobb i noe privatflyopplegg som krever at han kler seg pent, bruker ordet "swagger" ofte, hører på Gaga og Britney Spears, har bodd i Zimbabwe, drikker bra drinker og leker arrogant. Endret 2. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Lemon heter Oda og er jente. Lager mye avanserte matretter, og leser en del bøker, liker vin, er blond og søt og sjarmerer gutta i DNFK. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Gypsy har jeg diskutert en del med. Hun er enten vegetarianer eller veganer. Jeg vet hun engasjerer seg en del om dyrs rettigheter. Ellers ser jeg hun mye i "off topic"-delen av forumet. Regner med hun er i 20-årene. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Quote er en mystisk figur jeg ikke vet så mye om. Han har dugelig med rykte, er glad i dataspill og går på skolen. Han liker friluftsliv, elktronikk, og han skrur. Er aktiv i tråder som omhandler temaene nevnt ovenfor. Endret 7. juni 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er ok, er ikke så aktiv her Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg vet at iChristian er en veldig aktiv bruker her, og er som oftest helt på toppen av de som poster mest hver dag. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg visste ikke engang at det fantes en slik oversikt. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) At brukeren over meg postet raskere, og han/hun viste ikke at det var en slik tråd enda brukeren har mange tusen innlegg. Endret 7. juni 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) k-h-s er hankjønn og har trolig et bilde av seg selv som avatar. Endret 7. juni 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå