Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Quote har jeg truffet i et par tråder, jeg vet at han liker og gå på jakt, og han er i 20 årsalderen tipper jeg, pluss minus noen år. Familien har en hund, som han er litt glad i tror jeg, han la hvertfall ut et kosebilde av dem. :) Og han er veldig flink til og diskutere og ordlegge seg. Virker ganske engasjert i mye forskjellig.

Lenke til kommentar

Gypsy har jeg skrevet masse om før. Bare å bla litt tilbake.

Nå om dagen treffer jeg henne kun i bannetråden, men der ses vi i tillegg nærmest daglig. Jeg skrev nettopp om henne der faktisk. Hun har lyst til å reise langt vekk en stund og føler at tiden for det er i ferd med å renne ut, hvilket jeg har prøvd å overbevise henne om er feil.

Lenke til kommentar

Øyh.

Mchansern reiser mer enn de fleste på forumet, har fancy jobb i noe privatflyopplegg som krever at han kler seg pent, bruker ordet "swagger" ofte, hører på Gaga og Britney Spears, har bodd i Zimbabwe, drikker bra drinker og leker arrogant.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Lemon heter Oda og er jente. Lager mye avanserte matretter, og leser en del bøker, liker vin, er blond og søt og sjarmerer gutta i DNFK.

Lenke til kommentar

Gypsy har jeg diskutert en del med. Hun er enten vegetarianer eller veganer. Jeg vet hun engasjerer seg en del om dyrs rettigheter. Ellers ser jeg hun mye i "off topic"-delen av forumet. Regner med hun er i 20-årene. :)

Lenke til kommentar

Quote er en mystisk figur jeg ikke vet så mye om. Han har dugelig med rykte, er glad i dataspill og går på skolen. Han liker friluftsliv, elktronikk, og han skrur. Er aktiv i tråder som omhandler temaene nevnt ovenfor.

Endret av Randomizer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...