Valkyria Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Latterkongen, 12åringen som poster ekstremt meningsløse inlegg i tråder han ikke har noe med å gjøre og poster for å få innlegg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Latter(lige)kongen er en liten morroklump som elsker godteri og snakke med bots som SmarterChild på MSN Edit: woops Endret 6. januar 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sandelama heier på ett dårlig lag og liker fotball. Hun/han bor i Stavanger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sandelama heier på ett dårlig lag og liker fotball.Hun/han bor i Stavanger. Det kan diskuteres, men vi er i feil tråd.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 sandelama synes lamaer er bedre enn kamlerer (på grunn av nicket hans) og han synes sandaler er bedre enn joggesko. Han liker aper (avataren) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Batnobbit: Kul fyr, med en av forumets beste avatarer. Han har også en del geniale sitater i signaturen sin God musikksmak har han å Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 WheelMan er en god gammel traver som jeg husker å ha sett mange ganger tidligere. Kanskje mest på grunn av det orginale ullsokk-avataret (som han enda ikke har endret tilbake fra julemodus), og den rotete signaturen. Jeg er også imponert over at hans nye initiativ til en Brukerinspirert casemod. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) danno_O: En kar som henger mye i OT-Baren, han har/skal studere i Tha US of A..... Endret 7. januar 2008 av HighlineDSG Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Ja? Bilintressert ! Like gammel som meg og han henger ikke så mye på forumet. Endret 7. januar 2008 av jokkeS Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jokkeS, for få poster til å si noe konkret om ham... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jokkeS, for få poster til å si noe konkret om ham... Da skriver man ikke noe, derfor velger jeg og hoppe over deg jokkeS Dette er en person som tydeligvis motsier seg selv, i den ene enden påstår han at han "alltid er akutell". Mens i andre sammenhenger mener han at han allerde har "rejected the reality!". Ellers har jeg sett få poster fra denne karen, men har mange poster i samliv og relasjoner. Da er han vel forhåpentligvis en person som bryr seg om andre, og det sosiale rundt ham. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ErikFN er opptatt av Forente Nasjoner, så opptatt at han faktisk har FN i nicket. Han er tydeligvis budhist, siden han interesserer seg for nirvana - og han har ikke forstått at å ha "Sau.no" til hjemmeside er "00000ld 1111". Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oddvar Knus: Fint lite. Tror faktisk ikke at jeg har sett et eneste innlegg av denne brukeren. Han henger derfor sannsynligvis ikke mye i musikkdelen eller fotballdelen.. Har en småmorsom avatar, uten at jeg kjenner den igjen fra tidligere anledninger. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Banjaluka: Pool supporter, seier alt Sett han ein del i Pool tråden og i Manchester United - tråden Endret 8. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Han heter Vegard Jevnaker Melheim og bor i Øvre Årdal. Er Manchester United-supporter. Står på twin tip og er av beste årgang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Futtlur: Veldig lite egentlig, annet enn at han digger nissen, og er veldig glad i UT3 Ikke veldig forumnerd heller Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et stk. innlegg slettet samt tråden har blitt flyttet til Sosialt. MVH KVTL Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 WheelMan: Henger en del i OT-delen av forumet Liker film (?) Har kongeavatar Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Groening: Hardbarka simpsons fan. Sett han i OT og TV-serier delen av forumet. Ny avatar tror jeg også? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Snerk: Liker kakemonster, har youtube link i siggen, og ble registreert sjette i åttende to tusen og seks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå