Vowels Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Glimti er forumets flørtepus Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Vowels er Oslos godgutt og en god host. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Cyph er litt av en godgutt og Haldens store sønn. Digger film og metall og tar seg gjerne en god fest. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Mchansern elsker å reise. Han jobber med reising, som project manager, eller noe i den dur. Han er også svært selvgod og liker å se på seg selv som bedre enn alle andre, med en humoristisk undertone. Han er også opptatt av klær, og liker å kle seg pent. Endret 17. april 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ajaco kommer fra Røyken og liker å skrive i sosialt-delen. Liker DNFK og slike tråder. Tror han spiller cs, ellers vet jeg lite. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Mchansern jobber innen reisebransjen. Tror "tittelen" hans er project manager. Han er en classy fyr som ikke tåler alkohol (ifølge ham selv). Liker å reise, og har fartet rundt om i verden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har skrevet om Therawyn et par ganger før: Therawyn heter Katja og er ti år gammel. Hun danser ballett og elsker å lese samt tegne. Hun går på svømming og turn og er veldi interessert i helse. Ellers liker hun å leke ute i skogen og er veldig glad i fugler og dyr. Hun er den beste i klassen i både naturfag og mattematikk og elsker gym. Neida. Hun heter Jeanette og er 21 år og bor fir tiden i i Tyskland for tredje år på rad. Hun elsker å spille WOW og henge her på forumet og da først og fremst på Lekeplassen. Hun har en type som ødela dagen hennes i forgår og som hun var rasende på. Deretter ødela familien hennes også dagen hennes, noe hun sa klart i fra om i både banne tråden og tråden om hva du har. Hun elsker Elijah Wood og liker ikke at han blir kalt for hobbit og hun elsker The rasmus og drømte om å være strandet med dem på en øde øy forleden. Hun liker ikke skrekkfilmer og er redd for sprøyter. Hun elsker dyr og da spesielt ulver og har ødelagt to datamaskiner. For en liten stund tilbake fikk hun beskjed om å koppiere en masse ark av sjjefen sin og brukte hele dagen på det. Så er hun veldig glad i tåke og savner sjøen der hun bor i Tyskland. Hun er god venn med Datasmurf på forumet og ligner ikke på familien sin. Kan legge til at hun hater mygg, men ikke er særlig dyktig når det gjelder bruk av myggspray. Den typen i avataren hennes er med i bandet The rasmsus (tror det er vokalisten) og hun liker ikke at han blir kalt en dott. Hun har ingen reiseplaner for sommerferien pga. at hun ikke har råd og derfor kan sommeren forsvinne for hennes del. Hun har savnet Latias i bannetråden og kaller ham for "Kongen". Hun synger alltid med når hun hører på sanger hun ikke kan, men sier selv at hun ikke har samgsteme. Hun legger ut mange filmer på profilen sin på facebook og nylig la hun ut en film med en gutt som fikk trukket ut en tann med rakett både på youtube og her på forumet. Nå skal hun snart flytte tilbake til gode, gammle Norge og gleder seg veldig mye. Forøvrig henger hun nesten aldri i bannetråden lenger, men har "flyttet" til forumkafeen så vi ser ikke særlig mye til hverandre lenger. Hun gikk på Latias`s spøk om at han var jente en av de siste gangene hun var innom bannetråden. Og nå har hun hatt den samme avataren i en evighet og vil fortsatt ikke høre at kisen det er bilde av er en dott... Glimti er forumets flørtepus Kom gjerne med noen argumenter nå... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Glimter'n hater byen Oslo, digger politikk og heier på Palestina i konflikten der nede. Han liker å rapportere brukere hyppig. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Mchansern er tøff. Han oppfant ordet überkönig, og jobber med fly. Han er opptatt av klær, men er ikke så avansert på håret. Han har vært på Grønland tre ganger på en uke. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Mchansern jobber innen reisebransjen. Tror "tittelen" hans er project manager. Han er en classy fyr som ikke tåler alkohol (ifølge ham selv). Liker å reise, og har fartet rundt om i verden. Personlig har jeg aldri sett noe av Mchansern selv, men navnet var morsomt da Dermuszdel er en humoristisk kar fra bodø fra bodø som liker å bruke tiden son på internet, han liker spesielt å henge på lekeplassen =) Endret 21. april 2011 av Håk Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Håk er en kar jeg ikke har sett mye til på forumet, men i følge profilen hans er han mest i musikkforumet. Endret 21. april 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Dermu har over 7000 innlegg, og er glad for det. Han postet nylig i RPPtråden, han liker å banne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Barnaklen er en av få jenter her. Liker å jobbe i kassen på ICA og har mange gode historier derfra i "Kunder på jobben din" tråden. Liker også å ligge i badekaret tror jeg. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hansern liker å ligge i badekaret med en stiv mojito. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Eier en Alfa Romeo, og drømmer om å bli flygeleder Flyekspert som liker å nyte en drink i badekaret. Endret 21. april 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 OLAFG fikk en drømmedag på Gardermoen når han var 10 år i tillegg vil han bli flygeleder. Har fløyet IranAir. Jeg er ca. 90% sikker på at han vil ha min stive mojito. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Mchansern drikker så vidt jeg vet Gin and Tonic akkurat nå. Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Om jeg ikke tar helt feil er Dermuszdel en tenåring som setter pris må musikk av det litt alternative slaget. EDIT: Og rottepung, tilsynelatende. Endret 21. april 2011 av Dr. Van Nostrand Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Såvidt jeg vet, så er Dr. Van Nostrand interessert i livssyn og musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå