The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Snittleif er i 20 årene, tipper 23 og spilelr bowling på gjøvik. mer har jeg ikke fått med meg. (er delvis positiv til apple produkter, men mine ipods er knust... ) Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Crazyjoey er en del i bannetråden, og har en Nokia-telefon som han har modifisert til å kjøre Android. Han er over gjennomsnittet interessert i teknologi, men har ofte problemer med det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dermuszdel er aktiv i bannetråden, lengter etter ferie, og er vel rundt 17 år tipper jeg. (ikke alltid problemer da.. ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Du er 15 år, og er ofte i bannetråden. I det siste har du drevet på med en oppgave av noe slag. Du er fornuftig og avstår i fra røyk og alkohol, og du bruker å legge deg ganske tidlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har skrevet en del om Gypsy her: Gypsy er sigøynerjente bosatt i Trodheim. Hun går på skole og jobber litt har jeg fått inntrykk av. Hun har i det siste blitt helt gira på vegetarianisme og det er derfor hun har fått den nye signaturen sin. Opprinnelige var den lenger, men hun reduserte ettersom den var lenger enn det som er tillat. Hun er mye i bannetråden og det er den eneste tråden hun følger opp regelmessig og hun liker ikke at det blir krangel i tråden (det vil si når Latias starter krangel). Hun har en hest som hun er mye ute og rir på (skjønt sist ville hun ikke svare da det ble spekulert i om det var en hest eller noe annet hun hadde ridd på). Hun er glad i å lage mat og lager bla nachos som ifølge henne blir veldig gode. Imidlertid er hun ikke særlig dyktig når det gjelder å forstå seg på burgere. Hun liker øl og karsk samt te. Tror forøvrig det går mest i frukteer ol. Avataren hennes er rimelig ny og har fått noen kommentarer i bannetråden. Dog tror jeg ikke hun er sigøyner, men det er det brukernavnet hennes betyr. Hun var ute i går og har vært nokså dårlig i hele dag. Og hun elsker sjokolade. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Glimti bor i Stavanger (?), og er svært engasjert i situasjonen i Midtøsten. Han bruker mye tid i Politikk og Samfunn-delen her på forumet. Han er veldig glad i pizza og hamburgere. Han er glad i Star Wars, og setter ofte på en film på de sene kveldene. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dermuszdel er ein awesome fyr som bur i Bodø og får ikkje kjøpt røykelse der. Han skri- skreiv i alle fall nynorsk, og høyre mykje på Of Montreal og Neutral Milk Hotel. Ellers les han og SatW, og byrja nyss med Niels. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) (Tar en nynorsk-pause en liten stund, har det litt hektisk. Det tar kortere tid å skrive bokmål. Beklager. ) Alliha er en awesome fyr som er 17 år, og blir 18 til sommeren. Han introduserte meg nylig til dubstep og Niels. Han er med i Natur og Ungdom og Norsk Målungdom. Endret 27. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er en aktiv forum bruker. Glad i forumsleker og ca 18ish år gammel. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 NoNamesLeft har jeg aldri møtt på i trådene jeg er i men sikkert en hyggelig person Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nesa, eller Silje, er ei trivelig jente jeg først møtte i bannetråden, tror jeg. Hun er 24 år og bor på Nøtterøy. Det er faktisk bare noen dager som skiller oss to i alder. Hun har en sønn på 4 år, og jeg tror han heter Micheal, hvis jeg ikke husker feil. Hun liker filmer som avatar og twilight bla, også har hun brodert siden hun var 12 år. Hun var frisør før, men har måtte slutte med det yrket. Virker som ei tøff og selvstendig jente. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gypsy vet jeg ikke så mye om... Nesa er 24 år og fra Nøtterøy. Hun har en sønn, og om sommeren ferierer de i Oslo. Hun er glad i bannetråden, som også er stedet jeg møtte henne. Som Gypsy sier, er hun veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gypsy er som hun sier ett par dager eldre enn meg tror jeg,og vi bannes i bannetråden,der ble jeg kjent med henne. Husker helt riktig om Michael men han er bare to og ett halvt men oppfører seg som en 4åring Gypsy liker også samme filmene som meg,og er veldig veldig god å prate med og flink til og trøste og muntre opp andre. KLEM Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nesa har jeg aldir sett noe til, men hun virker jo hyggelig Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nonames left spiller gitar, er 16 år, er ganske så aktiv på forumet. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 CrazyJoey er gal, derfor knuste han ruta si og kjørte på med Asus M4A89TD PRO/USB3 - AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz - Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB - Gainward Geforce GTX 470 1280MB - Chieftec Nitro BPS-750C 750W - Corsair SSD Force 40GB - Samsung SpinPoint F3 1TB - Samsung Spinpoint F3 500GB, og ikke minst koser han seg stort med Prosjekt NecPC! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 reversfaen skriver rotete, har vært medlem av forumet her i 2 år imorgen og har bare skrevet 225 innlegg.. (det er ingen knust rute, en knust ipod touch! har forresten enda en ipod touch som er knust også ) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) reversfaen skriver rotete og misliker tåke. Han kan også litt om hardware. Crazyjoey liker å ninjae mine innlegg (med 37 minutter vel å merke ) han liker også å knuse ipods og han er ganske aktiv på forumet. Endret 28. februar 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Nonamesleft spiller gitar, er 16 år, liker rock musikk, og er treig til å skrive innlegg.. han er også aktiv her på forumet Endret 28. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Crazyjoey er en bruker jeg ikke har lagt merke til før, men det skal jeg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå