Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Du er 15 år, og er ofte i bannetråden. I det siste har du drevet på med en oppgave av noe slag. Du er fornuftig og avstår i fra røyk og alkohol, og du bruker å legge deg ganske tidlig.

Lenke til kommentar

Har skrevet en del om Gypsy her:

 

Gypsy er sigøynerjente bosatt i Trodheim. Hun går på skole og jobber litt har jeg fått inntrykk av. Hun har i det siste blitt helt gira på vegetarianisme og det er derfor hun har fått den nye signaturen sin. Opprinnelige var den lenger, men hun reduserte ettersom den var lenger enn det som er tillat. Hun er mye i bannetråden og det er den eneste tråden hun følger opp regelmessig og hun liker ikke at det blir krangel i tråden (det vil si når Latias starter krangel). Hun har en hest som hun er mye ute og rir på (skjønt sist ville hun ikke svare da det ble spekulert i om det var en hest eller noe annet hun hadde ridd på). Hun er glad i å lage mat og lager bla nachos som ifølge henne blir veldig gode. Imidlertid er hun ikke særlig dyktig når det gjelder å forstå seg på burgere. ;) Hun liker øl og karsk samt te. Tror forøvrig det går mest i frukteer ol. Avataren hennes er rimelig ny og har fått noen kommentarer i bannetråden.

 

Dog tror jeg ikke hun er sigøyner, men det er det brukernavnet hennes betyr. Hun var ute i går og har vært nokså dårlig i hele dag. Og hun elsker sjokolade.

Lenke til kommentar

(Tar en nynorsk-pause en liten stund, har det litt hektisk. Det tar kortere tid å skrive bokmål. Beklager. :( )

 

Alliha er en awesome fyr som er 17 år, og blir 18 til sommeren. Han introduserte meg nylig til dubstep og Niels. Han er med i Natur og Ungdom og Norsk Målungdom.

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nesa, eller Silje, er ei trivelig jente jeg først møtte i bannetråden, tror jeg. Hun er 24 år og bor på Nøtterøy. Det er faktisk bare noen dager som skiller oss to i alder. Hun har en sønn på 4 år, og jeg tror han heter Micheal, hvis jeg ikke husker feil. Hun liker filmer som avatar og twilight bla, også har hun brodert siden hun var 12 år. Hun var frisør før, men har måtte slutte med det yrket.

Virker som ei tøff og selvstendig jente. :thumbup:

Lenke til kommentar

CrazyJoey er gal, derfor knuste han ruta si og kjørte på med Asus M4A89TD PRO/USB3 - AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz - Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB - Gainward Geforce GTX 470 1280MB - Chieftec Nitro BPS-750C 750W - Corsair SSD Force 40GB - Samsung SpinPoint F3 1TB - Samsung Spinpoint F3 500GB, og ikke minst koser han seg stort med Prosjekt NecPC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...