Daniboy89 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Han har problemer med damene Hun mangler sosiale ferdigheter. heier på d rette laget Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Skriver ekle forkortelser Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vowels henger litt rundt omkring på forumet og er en aktiv bruker. Han har nok et øye for Scarlett Johansson, og pene damer generelt. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mr. Graves hadde en avatar av en kar med solbriller og hatt før han byttet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Dermuszdel er veldig glad i Ipad'en sin. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 pmrovsik er en som liker å bake Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Crazyjoey har stadig tekniske problemer, og har ødelagt iPoden sin. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 *kremt* ødelagt begge.. Dermuszdel liker å banne folk i bannetråden her inne Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Crazyjoey er aktiv i bannetråden og skriver ikke alltid fra datamaskinen sin. Han har hatt mye hodesmerter i det siste og vil derfor begrense bruken av datamaskin en stund og han har alltid et eller annet problem med elektronikk... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Glimti skriver mange innlegg, ellers har jeg som vanlig ingen peiling. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 strek har vært medlem av forumet i snart 7 år og har ikke skrevet mer en 2054 innlegg.. ellers vet jeg ingenting... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Crazyjoey har hatt hodepine de siste dagene, og har ødelagt begge () iPod-ene sine. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dermuszdel bor i Bodø og lenget etter vinterferie. Han har den siste uken vært missunelig på brukeren Latias som har hatt ferie denne uken. Ellers hang han mye i bannetråden før, men tok en lenger pause. Det var jeg som fikk ham tilbake dit da jeg begynte å etterlyse gammle bannere så nå henger han mye der igjen og har sagt han vil være der 24/7 så snart han har ferie. (gjenstår å se om det stemmer). Han har hatt den samme avataren i evigheter nå og har fått mye positiv oppmerksomhet for den i avatartråden. Han liker te mener jeg å ha fått med meg og i går ble han litt trist da jeg for første gang på dagesvis skulle legge meg noenlunde tidelig så det ikke ble mer aktivitet i bannetråden for han ville sitte oppe. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fyren er noe av en amoralsk, nihilistisk rakker som troller politikkforumet. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sett noe til han på relegion, filosofi og livssyns delen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 NoNamesLeft spiller gitar, og er 17 (?) år gammel. Han liker ACDC og annen klassisk rock. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dermuszdel er en aktiv bruker som skriver mange innlegg i bannetråden her på forumet. Han er utolmodig og venter på ferien sin. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Crazyjoey er 16ish år og er glad i forumsleker Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 NoNamesLeft spiller gitar og er 16 år gammel og liker rock musikk Liker også å profilsnike for å finne informasjon om andre for å skrive i denne tråden Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Vet ikke stort om CrazyJoey, men han er ganske aktiv i bannetråden. Fikk vel med meg at han er rundt omkring 16 år gammel, og jeg tror jeg har fått med meg at han ikke er veldig positiv til apple-produkter (ref. avatar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå