Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gypsy er sigøynerjente bosatt i Trodheim. Hun går på skole og jobber litt har jeg fått inntrykk av. Hun har i det siste blitt helt gira på vegetarianisme og det er derfor hun har fått den nye signaturen sin. Opprinnelige var den lenger, men hun reduserte ettersom den var lenger enn det som er tillat. Hun er mye i bannetråden og det er den eneste tråden hun følger opp regelmessig og hun liker ikke at det blir krangel i tråden (det vil si når Latias starter krangel). Hun har en hest som hun er mye ute og rir på (skjønt sist ville hun ikke svare da det ble spekulert i om det var en hest eller noe annet hun hadde ridd på). Hun er glad i å lage mat og lager bla nachos som ifølge henne blir veldig gode. Imidlertid er hun ikke særlig dyktig når det gjelder å forstå seg på burgere. ;) Hun liker øl og karsk samt te. Tror forøvrig det går mest i frukteer ol. Avataren hennes er rimelig ny og har fått noen kommentarer i bannetråden.

Lenke til kommentar

Nå var det meg det skulle skrives om siden jeg er den siste som har skrevet om noen her og det senere bare har vært kommentarer.

 

Å ja, vi er der ja! :hrm:

 

Glimti er en nordledning med stort temprament. Han er også tidenes Bodø/glimt supporter, og går rundt med bilde av runar berg i lommeboken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...