sLR Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Mitt utsagn var basert på ca 2 sekunder med intens tenking og forskning. Hva får deg til å tru at jeg er en hund? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Henrik er 19 år og bor i scottland, jobber med et eller annet. Så mye mer veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det eneste interessante jeg vet om Gypsy er at hun er jente, og da har vi fått med oss det vesentlige om henne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Blåbær er en mann i 20 årene på 201 cm og han har kjæreste. Hvis jeg husker korekt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Gypsy er sigøynerjente bosatt i Trodheim. Hun går på skole og jobber litt har jeg fått inntrykk av. Hun har i det siste blitt helt gira på vegetarianisme og det er derfor hun har fått den nye signaturen sin. Opprinnelige var den lenger, men hun reduserte ettersom den var lenger enn det som er tillat. Hun er mye i bannetråden og det er den eneste tråden hun følger opp regelmessig og hun liker ikke at det blir krangel i tråden (det vil si når Latias starter krangel). Hun har en hest som hun er mye ute og rir på (skjønt sist ville hun ikke svare da det ble spekulert i om det var en hest eller noe annet hun hadde ridd på). Hun er glad i å lage mat og lager bla nachos som ifølge henne blir veldig gode. Imidlertid er hun ikke særlig dyktig når det gjelder å forstå seg på burgere. Hun liker øl og karsk samt te. Tror forøvrig det går mest i frukteer ol. Avataren hennes er rimelig ny og har fått noen kommentarer i bannetråden. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hanske vil jeg tro er en bondegutt siden han setter pris på helly hansen Haha, det er så langt unna som du kan få blitt. Jeg trives ikke utenfor Oslo sentrum! Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 haha, jeg trives absolutt ikke i en by, dør heller enn å bo i en by. Bygdelivet og volvo 240 er tingen Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Grautlerer med å finne meg. Du vil nå ha 7 dager med evig lykke Daniboy dør heller enn å bo i en by. Han kjører en volvo 240, og er født i 1989 Grautlerer med å finne meg. Du vil nå ha 7 dager med evig lykke Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nå var det meg det skulle skrives om siden jeg er den siste som har skrevet om noen her og det senere bare har vært kommentarer. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Grautlerer med å finne meg. Du vil nå ha 7 dager med evig lykke Daniboy dør heller enn å bo i en by. Han kjører en volvo 240, og er født i 1989 Grautlerer med å finne meg. Du vil nå ha 7 dager med evig lykke haha, mye rett der, heter 89 fordi 92 ikke var ledig Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Grautlerer med å finne meg. Du vil nå ha 7 dager med evig lykke :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nå var det meg det skulle skrives om siden jeg er den siste som har skrevet om noen her og det senere bare har vært kommentarer. Å ja, vi er der ja! Glimti er en nordledning med stort temprament. Han er også tidenes Bodø/glimt supporter, og går rundt med bilde av runar berg i lommeboken. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hanemann er en gutt som er glad i å smile Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Han er av det mannlige kjønn og en aktiv bruker av humor-forumet. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hun holder med Chelsea. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Han har problemer med damene Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Han har avatar av seg selv med solbriller på Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 At han er blakk og ønsker å bli påspandert et par pils.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 At han er glad i lagringsplass Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Han har problemer med damene Hun mangler sosiale ferdigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå