Rescue me Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I denne tråden skal man fortelle alt man vet om brukeren over seg, helst ikke sjekk profilen. Ting man kan fortelle er: alder, bosted, navn, hobbyer, personlighet, yndlingsfilm/spill/artist osv. Neste mann/kvinne starter . Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg husker at du hadde problemer med å sitte for mye på forumet. Mer vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Refresh my memory, men hadde vi ikke en slik tråd? oO Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 HenrikTheGuitar: Glad i musikk. Du liker å spille gitar og er fan av det norske bandet Stonegard. Mer om deg vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jokkulf: Liker snowboard og er rundt 16 år. (?) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Gissan: Liker fotografering Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Liker Aliens og Transvitter? Edit: Kjente igjen brukernavnet nå Endret 2. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er en gutt på rundt 16 år, som jeg har sett litt rundt omkring på forumet. Siste jeg husker var noe med ei dame han holdt på med. Virker som en veldig hyggelig kar Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Heller tvilsom den der.. vet dessverre ingenting om deg MK2 Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Han kaller seg Futtlur, har 453 poster og joinet 17/03-2006. Han leser tydligvis også i OT-baren.. Det er det jeg veit om han, uten noen videre research.. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har vært medlem av forumet en god stund, men ikke så mange poster (utenfor OT-baren?) Bruker en standardforklaring om den over som var garantert å komme etterhvert uansett... Og det er vel det jeg tror jeg vet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stinkey var visst innmari glad for å få tilbake internetten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Heter Vetle og bor på lørenskog. Om jeg ikke tar feil så pleide han å kalle seg Zeromac på forumet. Kjenner (?) tydeligvis Epletyv. Spiller/spilte WoW. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 KittyCat - Forhåpentligvis en jente, eller en feminin gutt. Kanskje 16 - 17år? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 HighlineDSG: Gutt på ca. 20 år? Har hvertfall en smuuuud nerdebule og har en del tråder om elektronik, mobiler etc. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Pompews er en ganske ny bruker her som ikke har gått inn for en avatar enda. Har ikke sett så mye til deg da du sikkert henger i en viss del av forumet? Har i alle fall en kickass signatur som jeg tror jeg kommer til å ninja til msn'n min Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stinkey er rimelig ny her, og ikke sett så mye til han her. i alle fall liker han Guitar, data, musikk og venner. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Stinkey er rimelig ny her, og ikke sett så mye til han her. i alle fall liker han Guitar, data, musikk og venner. Du... Er interessert I biler, haier og pc? Endret 2. januar 2008 av LpIsBackForYou Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 LpIsBackForYou: han(90% kjangs) lager skrivefeil med vilje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå