Mala Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja folk får selvfølgelig meine ka de vil. Eg greidde å roe ned forventningene min til Halo 3, og eg blei overrasket kor underholdende SP var. Assasins Creed er årets skuffelse for min del, og det til tross for lave forventninger. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Oh, ok når jeg leser alt hittil ser jeg at jeg har misset ut på litt. Fordi... overraskende nok fikk jeg faktisk ikke med meg all hypen og reklamen alle sier skal ha vært levert. Halo 3 var bare enda et spill jeg gledet meg til, og det var alt. Jeg ble aldri pøst på med avguding av spillet. Jeg hadde spillt både 1 og 2 flere ganger gjennom på alle vanskelighetsgrader, så jeg visste nøyaktig hva som ventet meg rundt hjørne. Nå er det i hvertfall litt lettere for meg å forstå hvorfor så mange nye til serien ble skuffet. Endret 3. januar 2008 av Xpm Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Halo 3 : "Bra, men ikke så bra" Da tenker dei på grafikk og slutten "Spennende historie" Er vel dette som teller mest syns eg! Final fantasy 7 har jo ræva grafikk,men spillet er 10/10 alikevel pga historie! Syns Halo 3 hadde en spesiel digg følelse gjennom hele spillet! Og syns det var mer moro en Half-Life 2. "Vi er ikke fornøyde." Noen blir ikke fornøyd Og har BioShock så mye bedre grafikk en halo 3? Har spillt gjennom begge spilla,men kan ikke se noe! "Årets skytespill: Half-Life 2: Episode Two" Ep2 er beste av hl2 storyen, Men syns det var kjedeligt å stå på samme plass og vente på 100 dyr! Slutten på Ep2 likte eg ikke i hele tatt! Tidspress + man må kjøre rundt å lete etter noen forbanna bomber,så lete opp striderene før den når den bygningen! Noen liker sikkert slik,men selv hater eg å spille på tid!! som "The Simpsons game" Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ble faktisk ikke skuffet av Halo 3. Dette skyldes selvfølgelig at jeg ble superskuffet av Halo2 (rundet enern sikkert 12+ganger) Rundet halo3 nå i julen og syntes faktisk det var ganske bra, både MP og SP. Ikke på linje med enern, men det kan man ikke forlange heller Lenke til kommentar
MAAB Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Blei absolutt ikkje skuffa av Halo 3, levde opp til forventingane og meir til. Dårlig av spillmagasinet å kalle da årets skuffelse, greit nok dei hadde store forventningar men ein spelserie er ikkje meint for å revolusjonere i siste spelet i serien. Halo 3 er beste spelet i serien uten tvil og ein god avslutning på ein genial trilogi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå