AndersK_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hva er 3d mark? må bare spørre siden ingen sier meg hva det er forno.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 1. Feilpost 2. Navnet seier det sjøl egentlig, det er et benchmark program som måler 3d ytelse 3. Viste du det virkelig ikkje???? 4. Prøvde du på google først?? tviler... Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hva er 3d mark? må bare spørre siden ingen sier meg hva det er forno.. En ting er sikkert, det hører ikkje under katorien Internett og netterk og det andre..det er et jevla domt stygt 3d "TESTING" program som eg egentlig synest suger ræva. Det er berre mye poligoner som pokker. and btw..3dmarks isent everything in this world! ..jaja..prøv google Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 demo videoen til 3d marken før 2001 var fet. Får se hvordan den nye blir :wink: Ellers er det et progg for å skryte av hvor bra spill pc du har Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ja, for et litt mer sakelig svar, så er altså 3dmark det mest populære programmet til å måle en PCes ytelse, og måler hovedsakelig 3d ytelse og skjermkortet. Det er vel det mest populære og de fleste mener visstnok at denne scoren kan si alt om PCen sin. De har jo forsåvidt mye rett også da. 3dmark er vel det beste programmet til å måle ytelsen med, og det er et standardprogramm som altid blir målt i i tester og lignende. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Blib: Det sier IKKE særlig mye annet en PC-en's spill ytelse. Går ikke an å måle CPU kraft liksom i det (jeg fikk f.eks 150 poeng mer ved å oppgradere fra 800mhz til XP1800+ - og 8000 mer når jeg satt i skjermkortet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå