Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Jeg har et merkelig problem.. Jeg har en Logitech MX 1000 lasermus. Når den stasjonære pc-en er avslått, kan jeg starte den med å klikke på venstre museknapp. Er dette normalt? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva faen? Det høres nesten litt kult ut. Gidder du å filme det for oss? Det er absolutt ikke normalt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nå er det normalt at en PC kan startes opp (bl.a. fra dvale) med aktivitet på bl.a. mus. Settes i BIOS. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nå er det normalt at en PC kan startes opp (bl.a. fra dvale) med aktivitet på bl.a. mus. Settes i BIOS. Men nå er det vel ikke snakk om dvale her da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, det er ikke dvale nei.. Må innrømme at jeg skjønte lite hvorfor pc-en startet opp i utide altså.. men jeg fant nå løsningen tilslutt, det var altså musa.. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, det er ikke dvale nei.. Må innrømme at jeg skjønte lite hvorfor pc-en startet opp i utide altså.. men jeg fant nå løsningen tilslutt, det var altså musa.. Ja, fortell da! Hva var det med musa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er ingenting med musa, den bare starter opp pc-en når man klikker på venstre museknapp Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er ingenting med musa, den bare starter opp pc-en når man klikker på venstre museknapp Lolly.. Så du har med andre ord, ikke funnet noen løsning på mysteriet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei.. Og jeg vet heller ikke hva som er problemet.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hehe, merkelig! men er det ikke noen form for instillig når det gjeller dette i BIOS? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hehe, merkelig! men er det ikke noen form for instillig når det gjeller dette i BIOS? Å kunne starte opp PC-en med venstre museknapp? Don't think so.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hehe, merkelig! men er det ikke noen form for instillig når det gjeller dette i BIOS? Å kunne starte opp PC-en med venstre museknapp? Don't think so.. Man vet aldri. Det er jo tross alt mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vurdert å lage en liten rød kappe til den musa? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, husker jeg hadde en pc for noen år siden som jeg kunne starte med musa. mener det var noe med hovedkortet Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hmm.... må være noe snodig med HKet hans! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Njaa, snodig og snodig. Jeg kan ihvertfall stille inn i BIOS om jeg vil skru på pc-en med mus/tastatur (må være ps/2...) Lenke til kommentar
henrik-sf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Jeg har et merkelig problem.. Jeg har en Logitech MX 1000 lasermus. Når den stasjonære pc-en er avslått, kan jeg starte den med å klikke på venstre museknapp. Er dette normalt? er det noe problem da? det er jo litt tøft q: Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 genialt^^ Mal en slå på knapp på musetasten Lenke til kommentar
ezet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Å ha mulighet for å starte pcen med mus/tastatur er ganske vanlig, og aktiveres som nevnt i BIOS, i tillegg til at du normalt må sette en jumper på hovedkortet som oftest befinner seg rett bak I/O portene. Betegnelsen er +5V eller lignende, og den sørger for at hovedkortet tilfører strøm til mus/tastatur for å registrere klikk selv når den er "slått av". Se om du finner innstillinger for det i BIOS, og om du slår det av kan du også flytte/fjerne jumperen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Finner ingen åpenbare innstillinger i biosen som sier at jeg kan starte pc-en via musa nei.. Har et MSI P965 Neo hvovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå