Raste Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har min fulle rett til å være kritisk til alt mulig, og ser på det som min plikt å informere når noe ser forjævelig ut Du har det ja ? Kan folk være kritiske til eks din klæsstil da ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Raste, Såklart. Det er ikke noe i veien med kritikk i konstruktiv form. Direkte drittslenging derimot, er unødvendig. Man må nesten forvente å få kommentarer når man poster bilder eller idèer om klær på et forum. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Raste,Såklart. Det er ikke noe i veien med kritikk i konstruktiv form. Direkte drittslenging derimot, er unødvendig. Man må nesten forvente å få kommentarer når man poster bilder eller idèer om klær på et forum. Jaja, det er jeg helt enig med Men når man kritiserer andre sine klær må andre folk få lov til å kritisere dems sine klær. Ikke at Kollecktio har gjort noe, men jeg bare spurte et spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå