stizzen Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Nå har det seg sånn at jeg skal på ball i februar, og jeg må finne meg en dress. Hva synes dere er en passende ball dress for en 15 åring? Selv har jeg tenkt litt på sort bukse, jakke og skjorte, og hvitt slips. Hva synes dere om den? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det synes jeg er flott. Originalt og stilig. En helt vanlig dress, ikke noe mer "tull og tøys" Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Er sannsynligvis bare jeg som er rar sånn, men forbinder sort skjorte med hvitt slips med danseband =/ Endret 2. januar 2008 av kolleckio Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Er sannsynligvis bare jeg som er rar sånn, men forbinder sort skjorte med hvitt slips med danseband =/ Jeg også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Skjorta syns jeg skal være lyseblå, blå eller hvit. Svart syns ikke passer til ball. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) dfdsfdsf Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Svar bukse som i jeans? Synes ikke jeans passer seg på et ball. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) sdfdsfdsfds Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Er sannsynligvis bare jeg som er rar sånn, men forbinder sort skjorte med hvitt slips med danseband =/ +1 En klassisker er svart dress. hvit sjorte og svart slips. Du må for all del eksprimentere med slips. Matche øyefargen din osv. Lenke til kommentar
Bergenser92 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er selv 15 og skal på ball allerede først komende fredag og jeg kjører svart snippkjole, bukse og flosshatt, hvit skjorte, vest, sløyfe, tørkle til brystlommen og hvite hansker. jeg skal riktig nok være konfransier, men siden det er avsluttnings ballet i 10 og det sikkert er mange som jeg ikke kommer til å se etter dette halvåret så pøser jeg på litt ekstra så etter middagen og vals og undeholdning så tar jeg av meg vest og jakke, tar på en annen vest bytter sløyfen til en uknyttet sløyfe, sånn at jeg kan danse:P høres kansje litt sær ut men liker bare å pynte meg:P hadde jeg vært deg og hadde jeg egentlig bare kjøpt meg en svart dress med et fint snitt ensfarget skjorte ( lysegrå/blågrå, hvit, turkis) funnet meg et slips med tynne striper sånn at det ser ensfarget ut langt i fra. vis ikke kan du jo kansje få lånt en smoking eller snippkjole av noen du kjenner, jeg skal bare låne snippkjolen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 vis ikke kan du jo kansje få lånt en smoking Smoking skal kun brukes når invitasjonen krever det. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Sort jakke og dressbukse, hvit skjorte og sort slips Evt. et mer spennende slips. Noen som har gode nettsider med slips og mye utvalg? Kunne vært gøy å se Og et flashy belte så klart.. Det er jo skoleball XD Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Og et flashy belte så klart.. Det er jo skoleball XD Derfor kreves et flashy belte? Eksempel på et? Lenke til kommentar
Bergenser92 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 vis ikke kan du jo kansje få lånt en smoking Smoking skal kun brukes når invitasjonen krever det. det er jo ikke så viktig på et skoleball for en i 10. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Smoking har overhode ingen ting å gjøre på et ball for 10. klasse.. Og flashy belte på ball? Hva skjer med verden? =/ Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Det er skole. 10 kl. 15 år.. Jeg mente altså ikke over-über-mega-bling belte, hvis det var det dere trodde Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Så hva mente du egentlig da? Lenke til kommentar
Bergenser92 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Så hva mente du egentlig da? du må ikke være så kritisk, ikke alle har like mye peiling på mote som deg(: du må ihvertfall ikke ta deg bryet når det er 15 åringer som meg selv som skriver. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har min fulle rett til å være kritisk til alt mulig, og ser på det som min plikt å informere når noe ser forjævelig ut Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Harde bud på mote-delen av forumet, kolleckio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå