EivindMN Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde en idé om å lage ei swf fil på hjemmesiden min, som viser nyheter jeg selv publiserer. Tanken var at jeg skulle slippe å oppdatere selve flashfila, men heller få swf-fila til å vise noe jeg legger ut på ei annen nettside. Er det noen som har en anelse om hvordan dette kan la seg gjøres? Tenkte litt på å bruke html/php osv. i flash, (rss eller ei sånn ramme som viser en annen nettside), men jeg aner ikke hvordan dette gjøres. Kanskje det er andre måter det kan gjøres? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Flash støtter vell XML? Bruker ikke flash selv, men er rimelig sikker på at det finnes et xml,rss,atom script laget i flash Lenke til kommentar
EivindMN Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Flash støtter vell XML?Bruker ikke flash selv, men er rimelig sikker på at det finnes et xml,rss,atom script laget i flash Får se om jeg finner noe, da ... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det ikke bedre å lage siden i html? Er det en side hvor teksten er hovedinnholdet er det uansett veldig lite brukervennlig å lage en flashside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå