dan1el Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Sliter med å få spilt Tekken 5 online. Jeg blir kastet ut i hvert eneste game jeg joiner, og absolutt ingen vil joine mitt rom. Når jeg refresher rom-lista, vil jeg nesten alltid få opp de samme navnene. Som regel er det ingen, 1 eller 2 rom tilgjengelig. Aldri flere. To ganger, i løpet av en periode på fire timer, klarte jeg å joine et rom. Da var laggen såpass omfattende at det ikke var noe festlig i det hele tatt. PS3-en er koblet til nettet via en router. UPnP er støttet, porter er åpnet og "forwardet" og jeg har fulgt såkalte "network guide for tekken". Ingenting ser ut til å fungere. Jeg spiller andre spill online på PS3 og har null problemer. Er det bare Tekken som er FULLSTENDIG ubrukelig? Makan til drittspill. Noen tips for få dette til å fungere? Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Enig at det ikke er laget helt bra, men jeg har ikke hatt så store problemer som du beskriver. Etter jeg trykker refresh 2-4 ganger, så fylles i alle fall et skjermbildet opp med rom. Ofte er det ca 4-5 med grønn connection. En ting du kan gjøre er å gå inn på rankinglisten, skrive ned navn til folk du ser med norsk flagg, og så legge dem til vennelisten din. Hvis du vil kan vi godt teste å spille mot hverandre i dag eller en annen gang. PSN : Wocdam. Det finnes en annen tråd her hvor noen andre norske tekken spillere også har postet psn-en sin. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har ikke prøvd spillet.. men 4-5 med grønn connection? hadde aldri jeg betalt penger for.. forventer da litt bedre enn det.. Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har ikke prøvd spillet.. men 4-5 med grønn connection? hadde aldri jeg betalt penger for.. forventer da litt bedre enn det.. Nå var ikke dette spillet akkurat veldig dyrt (hadde uansett offline versjonen fra før). Uansett er trikset å invitere folk du kjenner som er fra Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå