Torekm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Har bygget et par PCer tidligere, men det er nå 2-3 år siden sist. Dette oppsettet er det jeg har sett på til nå: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...27-FCDC6B1032B4 Brukt Komplett.no pga oversiktlig + brukerkommentarene der.. er villig til å kjøpe fra andre steder for å presse prisen ned. Pcen skal i hovedsak bruker til spilling. Spiller FPS og MMORPG. Et must at pcen "holder" til Age of Conan når det kommer . Vet at systemkrav til AoC ikke foreligger enda, men det benytter dx10.. Støy bryr jeg meg ikke så voldsomt om, men systemet må være stabilt og ikke lide av overoppheting o.l. Momenter/spørsmål: Er 780i verdt investeringen ved bruk av SLI? Eller holder det å velge 680i? Vil gjerne har 4 gb Ram.. Er 64bit Vista fremdeles "ubrukelig"? Holder strømforsyningen til å overklokke prosessor noe? Er kabinettet valgt stort nok til å få plass, eller bør jeg velge et annet? - Utseende o.l. er knekkende likegyldig.. Passer komponentene greit sammen, eller er det over/underkill på noen av delene? Kan jeg får tilsvarende ytelse rimeligere? Foruten overstående tar jeg selvfølgelig imot alle råd og tips med takk. Tore PS: Ja, jeg vet grafikkkortene jeg har valgt er dyrere pga Crysis.. tok dem bare pga de var i "stock". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå