HowCome Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei! Noen som vet hva Datateknikk linjen på NTNU heter i Tyskland? Er ute etter å utdanne meg for samme formål, altså bli programmerer og lage dataprogrammer, men har vanskelig å finne denne linjen på tyske nettsider. Ønsker å ta hele master-studien i Tyskland. Endret 2. januar 2008 av above_trutth Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tja, noe slikt som Ingenieurinformatik, kanskje? Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet hva Datateknikk linjen på NTNU heter i Tyskland? Er ute etter å utdanne meg for samme formål, altså bli programmerer og lage dataprogrammer, men har vanskelig å finne denne linjen på tyske nettsider. Ønsker å ta hele master-studien i Tyskland. Hvor vanskelig er det egentlig å søke opp tyske universiteter i f.eks berlin og se hva slags studier de har? Tror du noen de har kalt studiet sitt for datateknikk? Hva med å se etter f.eks. Computer Science, software, informatikk osv? Klarer du ikke dette så brude du kanskje ikke ta et datastudie i Tyskland. De universitetene jeg var innom hadde i tillegg utfyllende informasjon på engelsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå