Grousehunter Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, Etter at jeg installerte Vista på maskinen min har jeg hatt problemer med at den uten forvarsel slår seg av. Det kommer opp en blåskjerm som jeg ikke rekker å lese, og den kommer på igjen. Dette skjer en eller flere ganger i døgnet. Skjer spesielt når jeg jobber med video eller bilder men ofte kan jeg høre at den starter på nytt midt i natta når den står ubrukt... Jeg har et ASUS A7N8X Deluxe hovedkort. Nå har jeg oppdatert en del drivere. Via Driveragent.com fant jeg ut at driver til skjermkort XFX GeForce 7600GS og Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit ikke var oppdatert. Her fant jeg nye drivere. Jeg finner ikke drivere til noe som heter "NVIDIA nForce PCI System Management" pluss noen andre. Vet heller ikke hvilken funksjon denne komponenten har, kan det være med på å gjøre maskinen koko? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tipper det er physikal mem dump du får. Det skal gå og slå av at den skal rapportere om det slår seg galt. Og det skal gå slå av minne dumpen. Men husker ikke hvordan. Google det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå