hitokiri Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Redfly er en egen PC til Windows-telefoner. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) 3, 2, 1, finn bare lovord fra alle dem som dømte foleo nord og ned... edit: hmm, ser i det store og hele ut som noe tilnærmet den usb-skjerm løsningen. en kjører opp programvare på mobilen (kan fint sammenlignes med vnc), og kobler til maskinvare/programvare i andre enden. dette kan enten være dedikert maskinvare ("foleo") eller en vanlig laptop eller desktop. lurer på om i-mate kommer til å lansere en "foleo" basert på denne løsningen under CES... Endret 2. januar 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Forsåvidt interessant som et verktøy til forelesninger o.l. og _mye_ billigere enn å kjøpe en ny 12" bærbar heh. Kanskje dette blir en pakkeløsning jeg går for når jeg kjøper min neste WM-mobil (da den jeg har nå er litt for treig til å vise nettsider o.l. like bra som den bærbare jeg har). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den PCen minner mye om Asus EEE men hvilket operativsystem kjøres egentlig på den? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 for å si det slik, det skulle ikke forundre meg om det er ett veldig minimalt os eller bare rein firmware for å håndtere programvarebiten opp mot mobilen... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 den her dukket opp i en engadget kommentar: http://www.podtech.net/home/4807/celio-red...obile-companion Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 kanskje ikke så bra oppløsning på skjermen, men holder sikkert til en 8 tommers. Hvis den heller kostet 5000kr, kunne man heller fått med litt mer, slik at den ble litt mer enn bare å brukes som en skjerm. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Om den enkelt og greit bare viser skjermbilde fra mobilen kjører den vel ikke noe operativsystem i det hele tatt...? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Så, må man ha en ekstern PC for å bruke en Windows Mobile-telefon på en bra måte? Lenke til kommentar
Giraf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Så, må man ha en ekstern PC for å bruke en Windows Mobile-telefon på en bra måte? Ja, man KAN ha en ekstern PC til å bruke en Windows Mobile-telefon. Finnes slike muligheter til andre mobil OS? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den PCen minner mye om Asus EEE men hvilket operativsystem kjøres egentlig på den? Er nok bedre å velge en Asus EEE. Da har man i det minste et fullverdig OS. Og muligheten til å installere hva man vil av OS å. Hvis man kan kalle xandros for ett fullverdig OS da Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er dette bare en data som viser skjermbildet på telefonen, eller kan denne benyttes som en vanlig PC også? F.eks være på internett og msn osv, uten at mobilen er tilkoblet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det virker som det hverken er en EDB-maskin eller kan brukes som en vanlig PC. Det virker som den kun er en ekstern skjerm og et ekstern tastatur til mobilen. Altså at mobilen er "datamaskinen". Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ja, man KAN ha en ekstern PC til å bruke en Windows Mobile-telefon. Finnes slike muligheter til andre mobil OS?Har andre mobil OS sett behovet for det? Til Symbian får man et eksternt tastatur og docking-muligheter, det får da jaggu være nok. Endret 4. januar 2008 av transistorbass Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har andre mobil OS sett behovet for det? Til Symbian får man et eksternt tastatur og docking-muligheter, det får da jaggu være nok. Det får man da til windows mobile også... større skjerm og større tastatur er alltid et pluss hvis man skal skrive en del og kombinasjonen av en WM-telefon og denne løsningen kunne fint erstattet behovet for en bærbar for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg